Recenze (269)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Čistý geek seriál o svete inteligentných maniakov žijúcich vo svojom svete, ktorý sa mi veľmi páči. :) Trvalo však dlhšie, kým som si to obľúbila a neskôr scenár dosť hapruje takisto niektoré postavy mi nie sú práve sympatické (Leonard + Penny a ich vzťahy). Ale zachraňuje to Sheldon na celej čiare - je to skvelá postavička a preto som si tento seriál aj zapamätala a rada mu venujem čas:)
Osudová láska Jany Eyrové (2006) (seriál)
Vidieť že ten kto režíroval a vyberal hercov tomu naozaj rozumie:-) Je to skvelá 4dielna sága, pri ktorej až naskakujú zimomriavky z toľkej romantiky. Knižnému Rochesterovi sa nikto samozrejme nevyrovná ale Toby Stephens svoju rolu zvládol bravúrne!
Květ pouště (2009)
Nie som ovplyvnená knihou, pretože som ju nečítala. Nepočula som nič o tomto príbehu. Hodnotím tento film čisto ako film. A preto sa pýtam, prečo to vôbec natočili? Myslím, že by z toho mohol byť zaujímavý dokument, no nie film. Súcitím, so ženami, ktoré to majú ťažké a viem, že túto správu treba ďalej rozširovať, no podľa mňa je toto veľká filmová bublina a všetci ľudia (aby nevyzerali ako bezcitné mrchy) ho obdivujú. Pre mňa je slabý!
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Hlavne nehodnoťte niečo, čo ste ani len nevzhliadli:) Ja som to tiež chcela odsúdiť, ale som rada, že som tomu dala šancu. Úžasné večery prežité s jemnou romantikou a Onurom nič neprekoná:P absolútny súhlas s užívateľkou "nikoletkaa"
Vánoční koleda (2009)
Jedno z mnoho prevedení Dickensovej koledy, ktoré má myšlienku a vtip...príjemná vianočná rozprávka:-)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Neprekonateľné v svojom obore. Matka s dcérou alebo najlepšie kamarátky alias Gilmorky:-) Na nich som a vždy budem závislá a aj keď sa tam riešia vzťahy (také seriály priveľa neobľubujem) vždy to robia s vtipom a noblesou. Pri nich som sa naučila piť kávu a pri pozeraní filmov jesť nezdravé veci. Je to hláškami plne nabitý seriál s veľmi pozitívnym vnímaním sveta. Ak niekedy nájdem Stars Hollow tak sa tam presťahujem..:-)
Přátelé (1994) (seriál)
Pre mňa neprekonateľné postavy i hlášky (možno z časti preto, že tento seriál ma zasiahol medzi prvými.) Priatelia sú naozaj skvelý seriál a ak aj novšie diely, nie sú to čo bývali, dá sa im to odpustiť, tiahli to predsa spolu tak dlho. Môžem pozerať stále dookola a..Chandler je najlepší :-)
Frasier (1993) (seriál)
Čo môže byť originálnejšie ako seriál o snobskom psychiatrovi, ktorý všetko rieši až nakoniec odženie aj svoje vlastné šťastie? Nepopísateľne svojský humor a skvelé postavy si vás pripútajú:)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Simpsonovci majú niečo, čo iné seriály nemajú. Majú nevysvetliteľne skvelý humor, nezabudnuteľné hlášky, úžasné situácie a postavy. Novšie série nepozerám, som verná starej dobrej klasike, ktorej každý diel som videla a ešte budem vidieť nespočetne krát:) Obľúbená hláška sa vybrať nedá ani keby akokoľvek chcem.