Oblíbené seriály (9)
Policejní odznak (2002)
Krimi seriál, který vám nabídne netradiční pohled na věci a to z pohledu zkorumpovaného poldy. Jedná se o velice akční kousek s poměrně hodně nečekanými zvraty, které vás donutí s napetím sledovat každou epizodu až do konce.
Futurama (1999)
Na futurámu se dá koukat pořád dokola a neomrzí to. Dobrý zábavný sci-fi seriál! Nemůžu se dočkat až za pár měšíců vyjde 6. řada!
Městečko South Park (1997)
Na začátku to byl seriál založený zcela na fiktivních událostech, které si vymysleli Tray Parker a Matt Stone. Teď je to show reagující na současné problémy/události/televizní pořady z kterých si dělá legraci velice originálním způsobem.
Červený trpaslík (1988)
Je to seriál u kterého je podstatné vidět pár prvních dílu, aby vám bylo jasné o co tam vlastně jde. Spousta originálních hlášek. Většina seriálů ztrácí po předabování spoustu humoru. Samozřejmě že originál je original, ale český dabing červeného trpaslíka je výjmka. Kultovní záležitost...
Útěk z vězení (2005)
Prvních pár dílů prison breaku a věděl jsem že tohle bude jeden z nejlepších seriálů co kdy vznikl. Druhá serie byla vcelku o ničem a třetí a čtvrtá nebyli tak kvalitní jako ta první. Nicméně se jedná o kvalitní, dobře promyšlený seriál.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Seriál popisující vztahy mezi vojáky během druhé světové války se spoustou parádních záběrů.
M*A*S*H (1972)
Kultovní seriál plný legračních momentů. Jeden z těch u kterých sem vyrůstal. Nevím co ještě dodat....
Johnny Bravo (1997)
Krátké příběhy o borci co má zkrátka smůlu na ženský..... Některé epizody nemají chybu!
Mr. Bean (1990)
Patálie pana Beana ... k tomu není moc co říct. Každý snad jednou v životě viděl alespoň jednu epizodu.