Recenze (122)
Hvězdy nám nepřály (2014)
Přečetla jsem knihu a následně se podívala na film, abych si příběh lépe zapamatovala. Film se zuby nehty drží předlohy a daří se mu to, takže se fakt povedl.
Čtrnáctý u stolu (1943)
Škoda, že závěrečné vystvětlení kdo je Pavel Čtrnáctý respektive Hubert Malina, tak pokulhávalo.
Cukrárna (2010) (seriál)
Seriál, který se bude líbit vaší babičce z venkova.
Posel (2012)
Osel.
Reportérka (2015) (seriál)
Nuda, šeď, debilní konce. A strašně mě s*alo, jak postavy vystupovaly z děje a pronášely komentáře přímo na kameru.
Rapl - Série 1 (2016) (série)
Není to úplně blbé, ale k dobrému detektivnímu seriálu tomu ještě dost chybí. Kupříkladu postava Kuneše se nikam nevyvíjí. Vyšetřování případu Hany W. v podstatě neprobíhá, takže chybí pojítko mezi jednotlivými díly. Většina pachatelů je tvůrci prozrazena už v první třetině dílu. O logické nedostatky v ději není nouze. Co se ale fakt povedlo je kamera a krásně ponurá atmosféra.
The Doors: Live at the Bowl '68 (2012) (koncert)
Pouhopouhý záznam koncertu, navíc poměrně amatérský s dost hroznými střihy a někdy i záběry (pětivteřinový detail rozkroku Jima Morissona). Zoufale tomu chybí nějaké mluvené slovo před nebo po ale především titulky. Bez nich je to záležitost pouze pro skalní fanoušky skupiny, kteří znají texty písní nazpaměť.
Rašín (2018) (TV film)
Kouknout se na to dá, ale moc fakt se člověk nedozví. Mnohem víc se mi líbila Rodina Aloise Rašína, a to i přesto, že je to dokudrama.
Avanti popolo (1986)
Šestidenní válka skončila, začalo příměří. Dva egyptští vojáci putují Sinajskou pouští a nepřejí si nic jiného, než se ve zdraví dostat domů. Na své komické, téměř surreálné cestě potkávají nejrůznější postavy a postavičky, od izraelských vojáků po vlezlého reportéra. (Festival izraelského filmu Kolnoa)
Pohádky pro Emu (2016)
To je tááák špatný. Postavy jsou ploché, dialogy trapné a nesouvislé, celek vůbec nefunguje. V horších rolích jsem své oblíbence Vetchého, Geislerovou ani Cibulkovou nikdy neviděla. Jedna hvězda za obsazení.