Recenze (79)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Pokud tenhle film budete brát jako komedii, jakože doufám, že to tak tvůrci mysleli, tak je to vyborný snímek, u kterého se víc než pobavíte:-)
Carnivale (2003) (seriál)
Zajimavý seriál, po první sérii 4*, jedna dolů za rozvleklost - myslím, že každému dílu by bohatě stačilo 40minut...
Dnes neumírej (2002)
Hodně slabá bondovka... Snůška nesmyslů. Bond může být jak chce super, ale vrtulník vypadnuvší z letadla prostě nahodit nejde:-)
Comeback (2008) (seriál)
Těšil jsem se, že česká produkce vyplodí něco vtipného a zábavného.... nestalo se tak... Na druhou stranu, zatím nejlepší český sitcom, který jsme po revoluci vytvořili...
Mazací hlava (1977)
Tohle na mě bylo příliš... snesu kde co, ale tohle ne... Film má nejspíš nějakou skrytou pointu, která z něj dělá skvělý snímek... Já jsem na ni nepřišel a druhý pokus tento snímek asi nedostane...
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Jednu hvězdu za Čaka, Čak je prostě nejlepší:-)))
Mamma Mia! (2008)
Vyborná a zábavná podívaná:-) Nesmrtelné písničky od ABBY v podání Meryl Streep a jejich "Dynamits" neměly chybu! Film byl tak kýčovitý a naivní, až to bylo hezké:-) Hvězdička dolů za zpěv Pierce Brosnana - tohle asi nebude jeho parketa...
Bathory (2008)
Nevím, co jsem od filmu očekával, ale po takovéto masivní kampani a po tom, co se o filmu mluvilo a psalo na každém rohu, jsem čekal rozhodně víc. Film byl roztahaný až hrůza (kdyby měl o půl hodiny míň, tak mu to neuškodí) a některé dialogy byly značně "umělé". Herecké výkony mě taky nijak nepřesvědčily (a to mluvím o hlavních rolích, o komparzu se radši ani zmiňovat nebudu....) - nejlepší byl snad Srstka v kostýmu kata (škoda že nezahlásil něco ve stylu "Tady Thurzo se hodí do každé rodiny, má rád děti...ťuťu ňuňu...).
Renesance (2006)
Film zajímavý zpracováním, nicméně scénař už zaostává. Na můj vkus překombinované a složité.