Poslední recenze (104)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Hm, tak ani tentokrát nic. Od Mad Maxe, kterého jsem ani nedokoukal, uplynulo devět let. Doufal jsem, že mě tento svět tentokrát zaujme, ale bohužel. I tentokrát mi to přišlo celé hrozně divné a poměrně nezajímavé. Vizuál pěkný, Anya Taylor-Joy i její "předskokanka" supr, ale to je za mě vše. Hrozně divný postapo svět plný bizarních postaviček s poměrně matoucím scénářem.
Kaskadér (2024)
Škoda že to má tak hloupý scénář. Vše ostatní šlape na jedničku a Ryan s Emily jsou božský pár.
Avatar: The Way of Water (2022)
Výborná audivizuální ATRAKCE, jako film průměr. Scénář i napodruhé primitivní a vlastně skoro stejný jako u jedničky, což je fakt trapas. Tolik prostředků a talentu promarněných na stupidní scénář. Nikdy nepochopím.