Poslední recenze (42)
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Na začátku filmu jsem měl pocit, že půjde o velice solidní podívanou, s příchodem Džesiky z Alba šel celej můj pocit do kopru a celkově s její přítomností ve filmu to ubíralo na procentech..... Dokonce jsem si říkal, jak by bylo fajn, kdyby tahle postava ve filmu vůbec nebyla, to by pak ale nejspíš nevznikl ani Mekáno dva..... Zklamání....Sakra Jasone, příště BEZ BAB !!! =o)))
Jason Bourne (2016)
Nevynechal jsem jediný díl (a to několikrát) příběhu toho hocha, i toho, kde nehrál a byla tam o něm jen zmíňka. (Určitě ne =o) ) Poslední jeho příběh mne o5 upoutal do sedadla a uspokojilo to všechny mé chuťové, filmové pohárky, dávám 4 hvězdičky, dal bych i 5, ALE........ to s Nicky (Nicky Parsons) jste neměli... Skoro jsem plakal......
Avengers: Age of Ultron (2015)
Velká spokojenost, víceméně robobitkový díl. Naše stará dobrá škodovka mne mile pobavila. Zážitek z dalšího dílu byl skutečně v y ň í kajícní =o)))) Je to prostě pro cílovou skupinu lidí......