Poslední recenze (290)
Šógun (2024) (seriál)
Skvělá výprava a herecké obsazení. K absolutní spokojenosti chybí větší dynamika a akce, opravdu jsem nečekal že v desetidílné sérii a možné válce všech hlavních frakcí dobového Japonska bude tak málo akce. Po shlédnutí celé první série ve mě zůstává pocit, že na skoro 10 hodin děje tam toho vlastně tolik nebylo. Stále velice solidní seriál. 80%
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Po prvním díle jsem úplně neházel flintu do žita, bohužel ten druhý celou sérii nikam neposouvá, natož aby ho vyzdvihl k něčemu zajímavému. První hodina totální sláma (tedy obilí) a nuda, druhá hodina je nepřetržitý slow-motion, bez jakýchkoliv myšlenky, nebo aspoň zajímavé akce. Postavy prefabrikované a nudné, mám obavy že tady už nepomůže ani svěcená voda. 20%
Watchmen (2019) (seriál)
Velice důstojný seriál k téměř dokonalému filmu Bohužel to není úplně bez chyby, nejvíce mě nesedělo obsazení a ztráta pocitu, že se dívám na film o superhrdinech a ne na film o lidech v kápích, naštěstí tam byl pořád skvělý Jeremy Irons :) Celkově je pocit po dokončení první série dobrý a svět Watchmenů tímto seriálem zase trochu rozrostl, doufám že to nebude vše. 80%