Pořady (7)
Vítejte v novém těle (2011)
Pozitivní pořad, který dokáže člověka inspirovat a zároveň podobným jedincům ukázat, že to prostě "dolů" jde! Navíc, provází tím sympaťák Chris Powell, který dokáže být i velice empatický, což nám v naší malinké zemi občas chybí. Celkově moc televizní pořady nemusím, ale tento je zajímavý a pro klienty Chrise i užitečný.
Ano, šéfe! (2009)
Kdo přežije (2000)
Faktor strachu (2001)
Nutné k přežití (2006)
Nejlepší seriál o přežití. Má můj respekt. Divák se toho spoustu naučí - jen doufám, že to nebudu nikdy potřebovat. Každopádně můj obdiv má i kameraman. Však on musí absolvovat skoro to samé!
Robinsonův ostrov (2017)
1. série - 60% - Oceňuji, že Češi přišli s něčím novým. Už mám pokrk samých talentových soutěží a SuperStar. Ano, je to kopírka americké verze, ale to byl účel. Mě to bavilo. Byla sranda, ale opět (stejně jako v amerických verzích) to nevyhrál ten, kterému jsem fandil. Příště víc soutěží a kmenových rad, tady bylo moc dění na ostrově, což byla celkem občas nuda. 2. série - 70% - Nevím, jestli mi to jen tak přijde, ale konečně jsme dočkali více soutěží a více se toho dělo. Poučili se! Možná lepší parta než vloni. Více méně stejná úroveň a stále si stojím za tím, že v rámci soutěží a reality show česká Tv nemůže nic lepšího nabídnout.