Recenze (1 771)
Vikingové - Odhalení (2018) (epizoda)
Rollo je tady, takže se to rozjede.
Vikingové - Nejodpornější vražda (2018) (epizoda)
Lagertha je s bílými vlasy úchvatná...
V peřině (2011)
Ale atmosféra a krásné bezčasé kostýmy, to docela ušlo!
Poslední království - Epizoda 4 (2015) (epizoda)
Tak se nám to zajímavě rozjelo. Hurá!
Dospívání po americku (1993)
Život se s lidmi nemazlí a tento film s dějem zasazeným do padesátých let v Americe, ten je toho jasným důkazem, neb je to autobiografie. A velmi povedená, to se musí nechat. Robert de Niro, fantastický křupan se třemi dětmi na kraji městečka a žena se synem, ti to dají dohromady. Synek Leo, neboli Tobias, ten zkrátka stoupne před kameru a vy nevidíte Di Capria, jen toho dospívajícího Tobiase, kterému už to všechno jde krkem. Velmi dobré.
Poslední království - Epizoda 2 (2015) (epizoda)
Trochu nám ta úroveň spadla, snad ne natrvalo.
Poslední království (2015) (seriál)
Rozjelo se nám to výborně, z klučiny vyrostl vcelku pohledný rádoby Dán, který, jak jsem si všimla, hodně obstojně jezdí na koni a větší porce ega mu není cizí. Tak uvidíme, jaké to bude dál.
Král psanec (2018)
Perfektně to utíkalo a já si jen před závěrečnou bitvou neodpustila pár keců o symbioze s Husity, to člověku vleze do hlavy samo. Jinak hodně dobrý zážitek s autenticitou doby, kdy syrovost a krutost byla denním chlebem a počasí hnusný. Angláni se zkrátka mlátili s každým na potkání od věků, cti měli plná ústa a skutek někdy utek, takže, ať žije Robert Bruce!
Země zítřka (2015)
Perfektní vizuál a příběh s poučením pro větší děti, vždyť o tohle tady přece kráčí. Opět špačkují ti, kteří na to, že též dětmi byli, dávno zapomněli.
Escobar (2017)
Strašně špatně se mi film hodnotí, protože pokud jste zhltli Narcos, tohle vám přijde jako nehotový výtah a přivodí rozpaky. A přitom je zde patrna snaha tvůrců o autenticitu a Javier je jako vždy Pan Herec. Escobar s del Torem se mi líbil o kapičku víc, ale I tak, silné tři hvězdičky.