Poslední recenze (319)
Jeden den (2024) (seriál)
Ne, že by to bylo špatné, herci jsou naprosto parádní a příběh mě bavil i dojal. Ale taky mi připomněl, v čem všem je nefunkční, v čem všem se nevyrovná třeba tematicky spřízněným Normálním lidem. Tady je prostě hlavní postavou Dex, jakkoli si můžeme hrát na to, že ne. To s ním musíme soucítit, i když se bezdůvodně chová jako největší kokot, to jeho musíme chápat, proč dělá, co dělá. Emma ho jen zpovzdálí tiše miluje a není s nikým šťastná, dokud se nedá dohromady s NÍM, autor knihy ji zjevně neměl rád, i když se budeme tvářit, jakože jo. Plus mám v případě téhle adaptace výhrady k výpravě. Na to, že se odehrává v rozmezí snad dvaceti let, tak postavy, jejich oblečení ani okolní prostředí se prakticky nemění, takže plynutí času v podstatě nepoznáte. Teda až na staré Nokie. Takže hodnotím vysoko, ale vlastně mi po shlédnutí zůstala na jazyku trochu hořká pachuť... a vracet se asi budu radši k Normal People. 3,5*
Všichni moji cizinci (2023)
Skvěle natočený, skvěle zahraný, vizuálně uhrančivý film, který zasáhne přímo na komoru. Ale jednu hvězdu musím ubrat čistě za to, že tenhle typ plot twistu upřímně nesnáším.
Namasté Himálaj (2022)
Je vidět, že Anna je původní profesí kameramanka, protože vizuálně je film nádherný. Ale z toho nabubřele filozofujícího voiceoveru o zrnkách písku a sepětí s přírodou z úst bílých zápaďáků, co si myslí, že jsou strašně spirituální, bych blila. A klidně by se to dalo o kus zkrátit. 2,5*