Poslední recenze (4)
Houbičky (2007)
Takové filmy musí vymýšlet opravdu jen psychicky labilní osoby...
Slender Man (2018)
Lze vystihnout jedním slovem, blbost
Eragon (2006)
Film se mi původně líbil, ale po přečtení knižní předlohy bych dal odpad, protože prakticky nic není jak má. Postavy podle popisu v knize jsou zcela jiné, náhlý vzrůst draka je taky kravina a spousta dalších věcí... Dávám 2 hvězdičky pouze za to, že je to celkem hezky udělané.