Recenze (809)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Čím jsem starší, tím hůř snáším brutality tohoto stylu, na druhou stranu smekám před Korejci, že jsou v dnešní překorektní době schopni vyprodukovat něco takového.
Black Widow (2021)
Nucené vtipy, rozvláčněné a celkově nemastné neslané :/
Armáda mrtvých (2021)
Příliš dlouhé a rozvláčné, předvídavé, ale na nedělní odpolední oddychovku ideální.
Láska a příšery (2020)
Příjemná oddychovka plná vtipu a překvapivě dobrého digizpracování.
Tenet (2020)
Chybí tomu hlavní nosný prvek, kterým byly v Inception sny. Na druhou stranu je to ale technicky dokonalá podívaná (jak jinak u Nolana), která nenechává naše smysly ani na sekundu vydechnout.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Puvodni verze byla neuveritelna ***cka. Je az neuveritelne, jak ze stejneho materialu mohou vzniknout dva uplne ruzne filmy.. Snyderova verze je naprosto skvela. Vyvazena, nezapominajici na detaily a co vis, diky rozdeleni na kapitoly dokaze fungovat i jako miniserie. Moc bych si pral, aby to znamenalo restart a Snyder se vratil k nataceni.. Diky, zes to nevzdal, Zacku!
BONDING - Trojky (2021) (epizoda)
Jediná zábavnější epizoda naprosto pokažené druhé série.
BONDING - Série 2 (2021) (série)
Oproti neuvěřitelně zábavné první sérii je ta druhá naprostým propadákem plným nudy a zbytečných rádoby hlubokých dialogů.
Cobra Kai (2018) (seriál)
Jakoze film meho detstvi, moje mantra, dostava po 30 letech pokracovani v podobe serialu? OMFG!!! A navic je to natocene opravdu, ale opravdu perfektne! Dokonce zachovali i zakladni povahove rysy postav, i kdyz ony se snazi menit zkusenostma a casem, ale pritom, proste v dalce, v kousku duse jsou stejni jako tehda. Wow.
Make-up star (2019) (pořad)
Ding dong darling!