Poslední recenze (15)
Přání Ježíškovi (2021)
Naprosto zbytečný remake polské Noci plné zázraků, která se mi líbí a o Vánocích na ni koukám už pravidelně. A v tom je ten hlavní problém. Nechápu, proč Češi v roce 2021 remakují polský film z roku 2011. Není tu žádný podstatný časový ani kulturní odstup a film je až na drobné odchylky jak podle kopíráku, což mě spolu s některými nepřirozenými hereckými výkony po celou dobu silně iritovalo. Navíc je tam Krajčo. Přiznávám, že kdybych neznala originál, tak bych hodnotila výš. Takže pokud originál neznáte a nevadí vám Krajčo, přidejte jednu až dvě hvězdy.
Nadějná mladá žena (2020)
Tohle se mi hodně líbilo. Originální cesta za pomstou a "nápravou" hříšníků, trochu to připomínalo Kill Bill. Cassie jsem si hned oblíbila, ačkoli její počínání bylo dost nebezpečné a sebedestruktivní. Pomsta byla trochu soft, nezacházela za hranu zákona a vzala to přes psychiku, ale stejně stále přemýšlím o rozdílu mezi modrými a červenými čárkami v zápisníku. Christopher Mintz-Plasse modrý a Adam Brody červený (a krev na nohou, když od něj šla)... takže mimo kameru to možná zas tak soft a v mezích zákona nebylo. K jakému zvratu dojde objevením videa bylo ale hned jasný. Úplný závěr taky předvídatelný, ale zároveň uspokojivý, takže mu není co vytknout. Jinak na filmu zaujme i barevnost a skvělý soundtrack.
Schmitke (2014)
Připadalo mi to jako taková česko německá lynchovina. Už tomu chybělo jen to, aby zpoza stromu bafnul medvědí muž po vzoru scény z Mulholland Drive. Na českou tvorbu originální a zajímavě natočené, hodně se mi líbily obrazy Krušných hor v mlze, která by se dala krájet. Další plusy za atmosféru, kterou dotvářely tak nějak strašidelné zvuky větrné elektrárny. Docela dobře se na to koukalo a zajímalo mě, kam to povede. Na druhou stranu fakt nedokážu říct o čem to bylo. O Krušných horách? Nevím, nechápu, dost snové. Ne, že by mi to vyloženě vadilo, ale přecejen se na to znovu asi nepodívám.