Recenze (1 397)
Vraždící anděl (2009)
Variace na Kill Bill,nic moc,ale skouknout se to dalo.
Ostrov ztracených duší (2007)
No,nebylo to nejhorší,dávám 3 hvězdy.Bylo to trošku víc pro děti,připomínalo mi to ty filmy,co dávají v sobotu ráno na ČT 1,jen o trochu temnější.Rozhodně nikoho neodrazuju od shlédnutí.
Fido (2006)
Odpočinkovej film,ani extra počin,ani propadák,prostě pro nenáročného diváka.Líbilo se mi to.
Kmotr III (1990)
Možná malinko slabší,než předchozí díly,přesto kvalitní a důstojné zakončení jedné veliké ságy,jakou už možná nikdy nikdo nevytvoří!
Kmotr II (1974)
Zřejmě ještě lepší,než první film,což samo o sobě svědčí o jedinečnosti tvůrce a všech kolem!
Kmotr (1972)
Skvělé,jedinečné,prostě výborné dílo!Smekám před panem Coppolou,co dokázal vytvořit,i když mu házeli klacky pod nohy(viz bonusové DVD k remasterované edici).
Hanebný pancharti (2009)
Na tento film jsem se dost těšil a mohu říct,že mě nezklamal.Klasické Tarantinovy dialogy apod.,prostě paráda!Věřím,že po více shlédnutích bych přidal i pátou hvězdičku,zatím "pouze" ctyři!