Recenze (73)
Ocelová pěst (2011)
Každý to tu zminuje a je to tak. Kouká z toho film Do Útoku a Rocky a vůbec to tomu neškodí. Taneční show Atoma a toho malého kluka jsou perfetní,Hugh Jackman jako bývalí boxer taky perfekto a z Evangeline Lilly vám bude horko :)
Vyměřený čas (2011)
Na konci filmu si pak řikáte,,ty brdo co kdyby to takhle bylo,, jelikož život už nemá žádnou hodnotu. Zaručeně jeden z nejlepších námětů na film,ale honit se někde každý den,aby ste neumřěl? :D
Zkus mě rozesmát (2011)
Sandler je prostě Zohan,ne žádnej casanova co si vybírá mezi dvěma ženskejma. JInak námět filmu je výbornej,lhát na všechny strany a zamilovat se?! :D
Surfařka (2011)
Možná mám dneska nějakou slabou chvilku,ale ten film se mi líbil!
Zdrojový kód (2011)
Připadalo mi to ze začátku jako smíchanina filmů Déjá Vu a Nezastavitelný,ale nakonec to zabralo! Ten konec sem čakal jinej. A v tom, že byl nakonec uplně jinej, než by kdo čekal, mě to velice překvapilo.
Sucker Punch (2011)
Naprosto geniální. Zabíjení v rytmu hudby se nevidí často a světy ve kterých se naše parta holek pohybovala neměli chybu!!! Nemám co vytknout...
Machete (2010)
Sekání,krájení,půlení to vše dělá Macheta v podání Dannyho Treja. ( - ) proč je tam ten Segal! , ( +) M. Rodriguez :)
Na vlásku (2010)
Potleskt pro Disney! :) Velice jsem se bavil,připadalo mi to jako víc pohádek smotaných do sebe a zabralo to. Chameleonek který byl vždy nad věcí byl fakt parádní. Disney se však vrátil i ke zpívání v pohádkách a to já nikdy nezkousnu i když tady to nebylo zas tak hrozné :P
Chceš mě, chci tě (2009)
To je poprvý co jsem viděl Butlera bez zbraně a musim říct,že to bylo parádní.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Spielberg musel ráno vstát levou nohou. Od začátku to nemělo ten správný Spielbergovská nádeh a celý film byl utahaný. Oproti jedničce je to blamáž.