Poslední recenze (610)
Cashback (2006)
Napíši to asi takto. Do 30 bych dal 5*, do 50 by to byly 4*, takže nyní za 3* :) Moje zřejmě nejblbější recenze, ale co, že ? :D
Carnivale (2003) (seriál)
Musím to napsat - viděl jsem Ameriku a její sen a vyděsil jsem se :(
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Pouze můj subjektivní názor. Pro mě ztratil seriál glanc v okamžiku nástupu Ťapinky. Cítím z toho totiž více než oživení seriálu :(