Recenze (104)
Sněhurka a lovec (2012)
Byla jsem na tom v kině dvakrát a klidně bych šla potřetí. Sympatičtí herci, v čele s nádherným Chrisem Hemsworthem. Vtipnou stránku filmu obstarávalo sedm trpaslíků, akce byla v celém filmu, nechybělo i trochu romantiky. Kristen Stewart sice nemám vůbec ráda, ale tady jsem ji přežila. Sice si nemyslím, že by byla nejkrásnější v celé zemi, ale budiž.
Insidious (2010)
Velice povedený horor. Nic moc nápad, ale po celou dobu mě udržoval v napětí a držel si velice dobrou atmosféru. K dokonalosti chyběl jen lepší konec, tenhle byl trochu předvídatelný. Herecké výkony taky povedené, strach jsem jim i věřila. Z tohohle hororu by si měli vzít příklad další horory podobného druhu.
Bez kalhot (2012)
Myslela jsem, že se jdu podívat na komedii, což moc nebyla pravda, protože jsem se smála asi u pěti scén. V několika málo scénách, které by tam ani nemuseli být, jsem se nudila a také konec mě celkem zklamal. Jinak ale velice příjemná podívaná, hlavně na velice pěkné polonahé herce.
Útěk z MS-1 (2012)
Dost mi vadily hlášky, které měli být vtipné, ale podle mě byli dost trapné. Ale příjemná akce to nahradila. Asi jsem měla koukat v originále, protože to bylo nadabované vážně hrozně. Ale jinak to byl celkem originální film, na který se bylo příjemné podívat. Herci byli obstojní, i když mi nepříjde, že by Maggie Grace uměla kdoví jak hrát. Naopak Joseph Gilgun zahrál svou roli skvěle, nechtěla bych ho potkat ve skutečném světě.