Recenze (51)
Happy Tree Friends 1 - První krev (2002) (video kompilace)
Fakt super! Ale co pořád mají s těma očima ???
Ztraceno v překladu (2003)
Na tenhle film a hlavně na jeho atmosféru se hodně těžko zapomíná ... A na scénku s běžícím pásem taky :-)
Zemětřesení v New Yorku (1998) (TV film)
Sice se v počítačové animaci vůbec nevyznám, ale při sledování speciálních efektů tohoto "filmu" jsem si říkal : "To bych dokázal taky!"
24 hodin (2001) (seriál)
Seriál jaksepatří. U některých dílů před koncem jsem se sice trošku nudil, ale nakonec musím uznat, že nebýt jich, nebyl by pro mě závěr tak překvapivý.
Láska nebeská (2003)
Zajímavým způsobem ozvláštněná, ale jinak sentimentální romantická komedie. A přestože je mozaika příběhů místy pospojovaná, jeden celek to prostě podle mě netvoří.
Znovu po smrti (1991)
Poměrně zajímavý thriller s originálním příběhem, ale to napětí tam prostě chybí...
Magnolia (1999)
Jsou filmy, na které se nezapomíná, a tenhle mezi ně rozhodně patří. Ovlivnil mě natolik, že ať se stane prapodivnější věc, odbydu ji slovy "to se přece stává". A navíc ten božský soundtrack - neustále mi zní v hlavě "it's not going to stop" a nemůžu se toho nějak zbavit.
Kramerová versus Kramer (1979)
Na to, abych dal plné hodnocení, mě to chvílemi až příliš nudilo.
Na tenkém ledě (2003) (TV film)
Diane Keaton v roli feťačky a dealerky - tak to mě fakt dostalo ...
Kachorra (2002) (seriál)
Nikdy bych takovou hovadinu nesledoval, ale bohužel spolubydlící se na to dívá každý den, takže já už mám "odposloucháno" asi 50 dílů. Naprosto nechápu, jak se na to může někdo dobrovolně ! dívat, protože já bych dal cokoliv za to, abych tuhle blbost už nikdy neviděl! Tahle stupidita poškozuje dobré jméno odpadu!