Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Bez komentáře !
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Taky rád čekám na metro.
Já, Earl a holka na umření (2015)
Čistá duše (2001)
Můj soused Totoro (1988)
Procitnutí v Garden State (2004)
Tak jsem ani nečekal, že film nakonec je tak příjemný počin, Natalie je více než příjemná osoba a baví mě její blbosti, k tomu velmi citlivý indie soundtrack. Nakonec můžu akorát říct, že film spadl do moje seznam "srdcovky", soundtrack budu zřejmě nadále poslouchat a někdy i znovu ten film.
Velká ryba (2003)
Když Harry potkal Sally (1989)
Naprosto dokonalá komedie, která mě vždycky uchvátí i po desáté shlédnutí.