Recenze (17)
Slunečná (2020) (seriál)
Moje GP!🙈 Krasna Eva a Marek
Oscar 2016 (2016) (pořad)
5* za LEA!!!
Srbský film (2010)
Uz jen za to, ze tohle nekoho napadlo,by se ten clovek mel jit lecit a za tim si stojim. Jeste vetsi humus nez lidska stonozka.. Hnus,hnus,hnus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
How to Make Love to a Woman (2010)
1* za Iana :(
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
jedna hvězda za soundtrack, jinak je to hrůza... Ve čtvrtce sem usnula
Když vaří táta (2012) (pořad)
za ty uši 5 hvězd!!!
Šestnáctiletá matka (2005) (TV film)
Dala bych čtyři, ale naštval mě ten konec, takže 3*
Katka (2009)
Dokument úžasný. Ovšem z Katky sem byla naprosto odvařená. Hnus,hnus a hnus !!!
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Já se u toho královsky bavím na úkor ostatních :DD
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Neuvěřitelné. Brečela sem snad milionkrát jako malá holka, scéna, kdy se pan Winton setká se svými "dětmi" je neuvěřitelná. Nehorázná síla a lidskost. Pan Winton je pro mě vzorem.