Recenze (618)
Ochránce (2005)
Je potřeba to brát jako takový ten "rodinný" film nebo film pro děti. Něco jak Agent Cody Banks smíchaný s Dvanáct do tuctu a dalšími ptákovinami. S tímto předpokladem je to celkem koukatelné a místy vtipné.
Dokonalý smysl (2011)
Dokonalý smysl je přesně to, co tomuhle filmu chybí. Dokonce bych se nebál říct, že je to slátanina.
Susedia (2006) (seriál)
252. nejoblíbenější seriál? WTF?
Peče celá země (2020) (pořad)
Znásilněný koncept Masterchefa s nepříjemnými a zcela zbytečnými moderátory. Ale tak dá se to. Hlavně, když jim to nejde. Člověk má vždycky rád cizí neštěstí.
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Krausův ideologický posun je v poslední době už nepřehlédnutelný. A jelikož pořad = on....
Neviditelní (2014) (seriál)
Ze začátku super. Postupně to tak nějak ztratilo na kvalitě.
Poklad z půdy (2018) (pořad)
Je to blbost a z těch obchodníků respektuju jen dva, ostatní jsou šašci. Ale stejně mě to baví.
Kladivo na čarodějnice (1969)
100% za poučnost. Je vtipné, jak tu většina lidí ani neví, že to není o čarodějnicích, ale o komunistech. :D
Konec velké epochy (1965) (TV film)
Je potřeba ocenit schopnost napasovat takovou kravinu, jako přistání mimozemšťanů, na hrozbu okupace a aktuální politickou situaci. To je kumšt. Dokonce je to poučné i do dnešní doby a sedí to i na ekofašisty a neomarxisty, jak tam hovoří o opatřeních k zachování populace v "udržitelném" stavu.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Jednotlivé epizody dobré a možná slušně vykreslující dobu. Ale celkově to bylo prosím o čem? Pointa mi nějak unikla.