Recenze (926)
K zemi hleď! (2021)
Ta kritika dnešní společnosti naprosto parádní, ten zbytek už si nejsem moc jistý.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Pohodová popkornová marvelovka. Na to že to má být teenagerovský film, tak mě to v mnoha směrech bavilo mnohem víc než například Black Widow a to cením! Pohodový humor, připadal jsem si o 15 let mladší takže účel film splnil.
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Film by si asi zasloužil delší stopáž nebo nějak rozdělit. Je unáhlenej stejně jako Nimova myšlenka zvládnout všechny vrcholy. Trošku se to ve mě bije. Pěkný záběry, skvělý příbeh, ale trošku to odráží dnešní cringefluencery co chtějí přeskočit všechno a přes noc získat zkušenosti které normálně lidé získávají desetiletí (ikdyž Nim si to nejspíš vydřel a má za tím svý důvody). Trošku mi tam chybí ten backround plánování a nesnáze. Hodilo to na mě jen ty sluncem zalité věci, ale jelikož vím jak je plánovat jakokouli výpravu složité, tak mi tam chybělo trošku toho logicstického backgroundu a bordelu. Pokud bych to chtěl ohodnotit v rámci žánru, tak na Meru a Higher tohle nemá.
Duna (2021)
Málo kdo umí udělat skvělý film s pomalým tempem, tady se to povedlo na výbornou.
Sweet Girl (2021)
Nenadchne ani neurazí.
Coco (2017)
Hodně originální se zajímavým námětem.
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Slabota odpovídající trendu poslední doby. Když pominu vykradení House, tak autistický doktor ve světě BLM a LBGT bylo to poslední co chybělo pro to udělat svět jistě lepším místem. Bože proč….
Blade Runner 2049 (2017)
Skvěle navazující příběh na původního Blade Runnera. Žádné pitomé moderní šaškárny a cgi šílenosti jako v jiných sci-fi. Film zachoval nádhernou atmosféru filmů z éry, kteoru mám fakt rád. Naprostá spokojenost.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Tohle se fakt nepovedlo. Předchozí díly byly fajn, ale tohle bylo hodně slabý. Nedalo mi to a šel jsem se na ty internety podívat co reálnýho na tom příběhu opravdu je.....no bylo tam toho přesně tolik co jsem čekal....v podstatě nic. Soudní proces kde obhajoba přišla s tím, že byl páser posedlý a že za to nemůže. No ale asi tušíte jak to dopadlo.. dostal 20 let za obyč vraždu, odseděl si 5 za dobrý chování a všichni byli spoko. Jo a nápad tam vesrat ve čtvrtině filmu romantickou scénu z minulosti jenom aby na konci mohli vyplnit čas tím že jí dá altánek na zahradě je za mě teda ultra kokotina. Dávám hvězdu navíc alespoň za to, že se ještě LGBT a jiný hovna nedostaly do hororu.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Jako dobrý, humorem a obsazením to mělo našlápnuto konečně k české komedii, která je koukatelná od začátku do konce do tý doby než tam českou filmařskou hlavu napadlo vesrat tragickou pasáž a totálně to dojebat. RIP český film. Stále koukatelný, ale.....bežte s tragikomediema už do prdele. EDIT: nejlepší komentář copyright Botič "Týden po shlédnutí mám z filmu krizi středního věku a to i přes to, že nejsem ve středním věku. Zatím."