Recenze (45)
Riddick (2013)
Riddick + opuštěná planeta a boj o přežití. Doufala jsem v návrat k Černočerné tmě, ale bohužel jsme zůstali spíš v průměrnosti druhého dílu.
Mob City (2013) (seriál)
Atmosféra fantastická, postavy nezajímavé, děj nulový.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Věděla jsem, že Joss (jehož seriály miluju) se bude podílet jen na pilotu, i tak jsem ale doufala ve víc. Jako by zbytek tvůrců jednoduše vzal prvky typické pro Josse (který vždycky dokázal originálním způsobem u postavit na hlavu všemožná filmová klišé) a oklestil je o veškerou zajímavost. Vznikla tak další tuctová a naprosto předvídatelná podívaná pro masy. Škoda.
Vdáš se, a basta! (2007)
Už dlouho jsem nechtěla nikomu jednu vrazit tak, jako příšerně otravné Diane Keaton v tomhle filmu.
Are You There, Chelsea? (2012) (seriál)
Další velké zklamání letošní seriálové sezóny. Laura mám ráda ze Zlatých sedmdesátých, ale tady to hodně skřípe. O to horší je, že tady na ní stojí celý seriál, ostatní postavy slouží výhradně jako křoví. Dala jsem tomu šanci, ale na další sledování nemám sílu.
Firma (2012) (seriál)
Nuda bez děje a podstaty. Velké zklamání.
Profesionální lháři (2012) (seriál)
Na můj vkus zbytečně vulgární a bez obsahu. Navíc mi nesedí zbytečně namachrovaná hlavní postava.
Dámy, nedámy (2012) (seriál)
Nejhorší seriálový námět v historii!
Alcatraz (2012) (seriál)
Potenciál byl velký, provedení pokulhává. Pro mě osobně nevhodný casting - Sarah Jones (taky někdo vidí krátkovlasé dvojče Claire z LOST?) mi na "drsnou" policajtku nesedí a Sam Neill patrně zapomněl, jak používat obličejové svaly.
Kazatel Kalašnikov (2011)
Teoreticky silný příběh. Filmové zpracování mě ale bohužel příliš neoslovilo.