Recenze (84)
The Last of Us - Hledej světlo (2023) (epizoda)
Tak Ellie nám zvážněla ... Jsem (naštěstí) hrou nepolíbený, tak jsem zvědav, jak poslední vyřčené věty série prověří v budoucnu jejich vztah.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Opět velmi slušné zpracování, velmi. Tak tentokráte něco o Ellie. Celý díl bylo jasné, kam to směřuje. Dozvíme se konečně, jak k tomu přišla .... a příjemný byl ten nádech retra v obchoďáku. BTW: pro radik92 : Tvoje sexuální orientace myslím nikoho nezajímá, tak zkus příště řešit něco jiného.
Docent - Rozhodnutí (2023) (epizoda)
Tohle musel točit jinej Strach, protože to jinak není možný. Tenhle výtvor je festival nelogičností a idiocie hlavních představitelů. Když se Trojan nedovolal Vetchýmu, to ho fakt nenapadlo mu poslat aspoň esmesku, že leze do baráku k sériovému vrahovi ? Nebo např. zkusit zavolat těm "elitním" vyšetřovatelům Pat a Mat ? Aspoň se tam už tolik neřve, možná u Ramby díky té pásce přes pusu. Snad to příště vyjde lépe, tohle veledílo je tak na čtyři minus jen z respektu ke Strachovi.
Docent - Preso s mlíčkem (2023) (epizoda)
Tak tenhle uřvaný seriál se Strachovi bohužel fakt nepovedl. Jak správně řekl jeho tata Švehlík, Trojan je hňup. Copak tohle by fakt mohlo být docentem ? Dvojčata jsou idioti a ne elitní duo vyšetřovatelů (asi záměr), Vetchý je uřvaný magor, který už měl být po psychotestech dávno vyhozený od policie a Voříšková hraje uřvanou, hysterickou a afektovanou krávu. Budiž, možná obraz české policie. Ale ta logika ... Např. recepční v penzionu jim šel dohledat zapsané jméno chlapa z auta, který se chtěl ubytovat a o minutu později policie řeší, jak vypátrat jeho totožnost.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Takto má vypadat postapo ! Tvůrci se vytáhli s finální ultimátní jízdou. Tohle nemělo chybu. Odpustím jim proto trochu lehkovážné chování postav v tunelech i potom, na což málem doplatili.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Tak takovou nudu jsem fakt nečekal ... asi v polovině jsem podlehl a usnul. Afektovaná Voříšková, hysterický Vetchý a ti dva komedianti Hádek s Taclíkem, škoda mluvit. Bez šťávy, bez napětí ... Za mě tedy velké zklamání.
The Last of Us - Drž mě za ruku (2023) (epizoda)
Také s ohledem k tomu, co provedl aktivista Peter Hoar se třetím dílem, tady chtě nechtě musím 100%. Tohle je to postapo, které chci vidět. Má to šťávu, má to atmosféru a příběh se nám dál někam konečně posunul. Jen doufám, že tvůrci už z tohoto směru neuhnou a nebudou "experimentovat".
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Jak to jen říci. Daleko vyšší hodnocení bych napálil, pokud by tam aspoň šoupli vztahovku ve stylu milostného trojúhelníku. Např. takoví tři nebinární, z nichž jeden se cítí být zombíkem, druhý třeba sekáčkem na maso a třetí v tom ještě nemá jasno. To by už bylo určitě zajímavější. Ale G+G ? To dnes najdete v každém filmu i seriálu.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
To se nám tady objevil fašounek nadávající dalším komentujícím do latentních fašounků. Hmmm .... Veřejně nálepkovat ostatní, podsouvat jim nějaké názory a rovnou je za to dehonestovat, to mi přijde víc fašounské než zdejší kritické názory na seriál.
Mare z Easttownu - Iluze (2021) (epizoda)
Více drama než thriller, ale totální pecka !! Od prvního dílu to zatím tak nějak až fyzicky i psychicky nepříjemně graduje, opravdu neskutečné. Tohle zavání jedním ze seriálů roku. Snad to ten blížící se závěr nějak nezabije.