Recenze (39)
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Zásobeno humorem, skvělými situacemi, zápletkami, akcí. Velmi se mi líbil :-)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Ach... moje aktuální závislost. Každý díl mě dostane na kolena a donutí mě k otřesům bránice. Neotřelý humor, situace, příhody, závislosti na pravidlech, komiksech a SW :-D Dostalo mě víc než IT Crowd, než Black Books, i když oba jsou jedinečnost sama, ale TBBT je na nejvyšší příčce a já si nemůžu pomoct ;-)
Láska je Láska (2004) (seriál)
Ach ano, L word, můj L word. Sen každé lesbičky a jistý pomocník při Comming outu, tedy alespoň u mě. Také moje srdcovka, dokonalé příběhy, skutečné ztvárnění opravdových problémů, příběhy, lidé, postavy... Sjíždím znovu a znovu ;-)
Akta X (1993) (seriál)
Když jsem byla malá, znělka Akta X mě děsila ve snech a přiváděla mi noční můry. Když už jsem však byla dostatečně velká, abych se mohla dívat, nikdo mě nedokázal odtrhnou.
Přátelé (1994) (seriál)
Moje dlouholetá láska, viděla jsem je tolikrát a pořád je miluju. Vždy při posledním díle pláču a při prvním se raduju.
Black Books (2000) (seriál)
Black Books je naprosto úžasný seriál. Náměty, scény a hlavně Bernard s Mannym... ach, to snad není co vytknout skrz návaly smíchu :-D
Ajťáci (2006) (seriál)
Nedokážu už přesně spočítat, koliksetkrát jsem každý díl viděla, ale pokaždé mě znovu a znovu dostává. Dokonalé!
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Před několika lety jsem viděla pár dílů a absolutně jsem to odvrhla. Jak léta plynuly, já si oblíbila anglický humor a nadešel čas vidět RD. A byl to ten správný čas, protože nelituji, viděla jsem ho celý několikrát a svůj kult si opravdu zaslouží!
Futurama (1999) (seriál)
Simpsonovým jsem nikdy nepřišla na chuť, ale Futurama mě dostala na plný čáře. Už je to sice nějaká doba, co jsem to sledovala, ale rozhodně je stále v živé paměti. Ale zásadně bez dubbingu!