Poslední recenze (84)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Harry patří k mým nejoblíbenějším filmům,napjatá atmosféra sklíčené údalosti je to část fantastického finále těším se na druhý díl.
Shrek Třetí (2007)
Bohužel s dalšími díly upadá i kvalita Shreka. Už mě tolik nepobavil ani nepřekvapil ale pár vtipných hlášek se zde najde proto tři hvězdičky, jednak je to můj oblíbenec a jednak jsou i horší.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Jak může někdo tak strašně zkazit tuto ságu? Jednička super.Dvojka ušla. Trojka nemusela být. Ale tohle je katastrofa sice mám rád temnost ale tady je skoro pořád tma a není skoro nic vidět a těch pár akčních scének nenahradí ztracený čas ani zvrácenost týhle šílenosti. Jedna hvězda za Millu mou oblíbenou herečku a její podání. Doufám že timto tato série skončí.