Poslední recenze (189)
Ripley (2024) (seriál)
První tři díly to byla děsná nuda, poté se konečně začalo něco dít. Ripley sice během vyšetřování nasekal až neuvěřitelné množství chyb, ale díky tomu neskutečnému vizuálu a skvělé práci s kamerou se tomu dá leccos odpustit.
1923 (2022) (seriál)
Africká dějová linka, mi tam nějak nepasuje. Za mně asi nejslabší část z celé trilogie (1883 a Yellowstone) nicméně doufám, že Sklenář nakonec dorazí domů a druhá série již bude v cajku...:)
V měsíčním světle (2019)
První polovinu to byla solidní detektivka, poté se to bohužel začalo lámat směrem dolů a konec už ani nemá smysl komentovat...