Poslední recenze (4 761)
Volha (2023) (seriál)
"Třesu, třesu!" - kurva, jak v jednom slově či frázi trefně vystihnout atmosféru doby. Dneska by to asi bylo "platím", ale i tak to vlastně pořád sedí. Tam, kde Vyprávěj občas kulhalo na obě nohy, to Volha valí na plný plyn. Ještě jsem kousek té doby zažil, samozřejmě, je tu autorské přehánění a jako případný dokument se to tak úplně nedá brát, ale občas jsem měl ten úsměv nakyslý, občas jsem se smál nahlas. Čistě subjektivně oceňuji poměrně dost ženských postav krev a mlíko. Ocenil bych více hlubších ženských postav, ale Melíšková s mou oblíbenou Hybnerovou mě takřka až rozsekaly.
Rytmická sekce (2020)
Jsou herci, kteří ustrnu v jedné poloze (ne nutně špatné) a tu pak aplikují do jakéhokoliv filmu, v němž hrajou. Lively byla v každém filmu, co jsem s ní viděl pokaždé jiná (a popravdě, kdyby nebyla napsána v titulcích a neměla tu výraznou pihu na obličeji, ani bych ji tady nepoznal. Klad. Ač je nutná jistá zkratkovitost, neudělali z její postavy nemilosrdnou drsnou vražedkyni, která se neohlíží a jde "přes mrtvoly". Klad. Hezké prostředí. Klad. Hudba. Klad. I v akčních scénách pomalejší tempo. Klad. Ani ve svém žánru to není žádné veledílo, ale koukalo se na to fajn.
Přiznej se, Fletchi (2022)
Slovní humor fungoval na jedničku. Zápletka, respektive její vyvrcholení docela konstrukt, ale nějak to poslepovat museli, to chápu. MacLachlan mě potěší vždycky, ale Marcia Gay Harden totálně rozsekala. 3,5*