Recenze (672)
Drive (2011)
Už dlouho se mě nestalo, aby mě film od prvních minut tak silně pohltil a nechával mě unášet v totální melancholii... pecka roku- každý moment, každou zpomalovačku, hudbu a herecký koncert jsem si užíval do sytosti… při závěrečných titulkách jsem měl chuť si tuto art podívanou okamžitě zopakovat. Mé hodnocení 5 hvězdiček...
Útok na věžák (2011)
Konečně pořádný film s vetřelci z vesmíru, který je zábavný, nenudí a není tupý. Už v prvních minutách začíná poutavá podívaná nejen v souboji s vetřelcem, ale i v dialogové části, která nebrzdí vývoj děje... zbytek stopáže nevybočuje v nasazeném tempu a závěrem ještě více graduje. Hororová stránka funguje téměř na jedničku a vzhled a pohyb vetřelců je víc než povedený (velké plus beru fakt, že nevypadají animovaně)... Režijní debut Joe Cornishe za tak málo peněz stojí za vidění, jestli si libujete v žánru "pozemšťané vs vetřelci"… já hodnotím 5 hvězdičky...
Ženy sobě (2011)
Tak příjemnou komediální jízdu s tak silným obsazením jsem ani v nejmenším nepředvídal. V mých očích zatím top komedie letošního roku s novým Zachem Galifianakisem, ale v ženském provedení: Melissa McCarthy… film určen i pro osoby, co vlastní lofasa… mé hodnocení 4 hvězdičky…
Zkažená úča (2011)
Sympatico, 3 hvězdičky...
Legenda o "1900" (1998)
Poutavě natočený příběh, který od prvních minut chytne a nepustí… navíc uvidíte snad nejlepší klavírní souboj v historii kinematografie... Lahodná podívaná, mé hodnocení 4 hvězdičky...
FC Barcelona - víc než jen klub (2006) (TV film)
Jako velký fanoušek Realu Madrid a FC Barcelony jsem si nemohl tento dokument o srdcovém týmu nechat ujít. Každoročně pečlivě sleduji přestupové období obou týmů, prožívám vyhrané i prohrané zápasy a hlavně se vždy nejvíce těším na El Clásico, které si vychutnávám ve všech směrech... k dokumentu nemám výhrady, jediné co mě schází je dokument o Realu Madrid…
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Prvně co mě při začátku natáčení napadlo: Rob Marshall a blockbuster? Tahle kombinace mě nešla dohromady a dopadlo to přesně tak jak jsem očekával… nejvíce jsem se obával akčních sekvencích, se kterými nemá režisér kdovíjaké zkušenosti a bylo to hned poznat... akce je mdlá, bez energie a hlavně bez eye-candy momentů - což u hlavního blockbusteru léta obzvlášť nepotěší. Nejšťastnější nebyla ani změna v obsazení. Sice jsem nepostrádal Blooma ani Knightley, jen cenu za zbytečnou a nezajímavou postavu ve vedlejší roli by si ode mě odnesla Penelope Cruz. Překvapivě nejvíce se mě líbila dějová linka mořské pany a misionáře, která bohužel nedostala tolik prostoru, jak bych si představoval. Mám pocit, že Gore Verbinski a jeho cit pro akci a vtip tu chybí víc než jsem si myslel, tak je pro mě nové pokračování pirátů mírným zklamáním, jak v akci tak v nezajímavém průběhu děje… bohužel i typické nudné momenty Roba Marshalla se zde objevily… mé hodnocení 2,5 hvězdičky…
Měsíční past (1988)
Před asi patnácti lety, kdy jsem byl hrdým majitelem VHS filmu Maniac Cop, který obsahoval i trailer na tuto béčkovou hororovou podívanou, kterou jsem chtěl vždycky vidět… konečně tento okamžik nastal a mrzí mě, že jsem si na něj neudělal čas zamlada, protože zestárlo to neuvěřitelně… i když jsem se snažil zohlednit rok natočení a kompletní béčkovost, tak přesto jsem se skoro unudil k smrti... tak hodnotím 1,5 hvězdičky… Trailer k vidění zde (obsahuje spoilery)
Zrození Planety opic (2011)
Po trailerech, které mě nechávaly chladným jsem ani v nejmenším tomuto projektu nevěřil, že by mohl mít úspěch… a jaké bylo překvapení, když s čistým svědomím mohu napsat, že se zatím jedná o nejlepší letošní film, který jsem viděl. Každá dialogová sekvence a postupný rozvoj děje a postav je natolik poutavě natočeno, že jsem se rozplýval blahem…Jak jsem u Transformers 3 při akci postrádal výraznější hudební doprovod, který by akční scény ještě více vygradoval, tak zde mě díky hudbě pumpovala krev v žilách přesně tak, jak si představuji. Mé hodnocení 4,5 hvězdičky…
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Nějaké kvality? Žádné. Takhle zbytečně laciné pokračování s mnoha wtf momenty nemělo nikdy spatřit světlo světa...