Recenze (248)
Milý Johne (2010)
Človek by čakal drámu že sa mu bude z televízie pariť, no dostal neslaný romantický film so sympatickou dvojicou. Neoslnil no ani nesklamal. Povedal by som že taký lepší priemer
Pevné pouto (2009)
No tak k tomuto filmu neni čo dodať. Peter Jakson opať ukázal že je naozaj perfektný režisér. Pevné puto ma tak vtiahlo že som ani nevnímal okolie ba dokonca ani raz som sa nepozrel na čas ... čo sa u mňa tak často nestáva .. Doporučujem každému .. Podľa mňa Prekvapenie Roka ...
Avatar (2009)
Jednoznačne 10/10
Zrození šampióna (2009)
SAKRA !!
Halloween II (2009)
No tak jednotke to nesiaha ani po členky , úplne ju potopilo. Veď stačí sa pozrieť na ten scenár s ktorím si veru veľa práce nedali. Skoro každé tretie slovo je tam FUCK .. atď ... No jedným slovom KATASTROFA
Saw 6 (2009)
Čím viac pokračovaní, tým horšie. Sérii SAW ublížila hlavne tá zmena režirérov. A to šieste pokračovanie bolo asi to najslabšie ... a najhlúpejšie.
Návrh (2009)
Neviem, čo by som také povedal. Duo Reynolds - Bullock u mňa vyhral na plnej čiare. Sandra Bullock a Jennifer Aniston v takýchto žánroch proste nemajú konkurenciu.
On je fakt boží! (2008)
Tak tento film nemá chybu. Ja som z tej Georgii mrel , tie jej hlášky. No dovi dopo. Takto nejak má vyzerať Teenegerská Komédia pre mladých.