Recenze (988)
Star Trek: Nová generace - Nezkrotný Okona (1988) (epizoda)
Floutek Okona byl sice zahrán dobře, ale zápletka je to hodně nezajímavá.
Star Trek: Nová generace - Kde vládne ticho (1988) (epizoda)
Další jednorázové setkání s mocnou cizí entitou testující lidskou rasu. No nic moc, uspěchané, vesmír ST nijak rozšiřující.
Star Trek: Nová generace - Spiknutí (1988) (epizoda)
Star Trek feat Jsou mezi námi. Zajímalo by mě, co vzniklo jako první:)
Star Trek: Nová generace - Slupka všeho zla (1988) (epizoda)
Velký doják - konec Natašy Jarové. A konečně už vím, odkud mají XPčka defaultní téma plochy:)
Star Trek: Nová generace - Symbióza (1988) (epizoda)
Planeta závisláků a planeta dealerů, vedle toho trochu zamyšlení nad základní směrnicí.
Nikdy neříkej nikdy (1983)
Connery věkem charisma získává, parodie, hlavně v zotavovně mu svědčí. Záporáci realističtí a přitom charismatičtí. Dál už je to však průměrná bondovka.
Na zdraví - Dovol ať Ti to povím (1983) (epizoda)
V tomhle díle je jedna tragédie za druhou. Zemře kočka a Sam sází proti Bostonu:)
Černá, bílá (1973)
Začátek je silný, hromadná sprcha v ženské věznici, lesbické dozorkyně, správná holčíčí bitka... bohužel to dlouho nezůstane, začínají se objevovat chlapi a přichází nuda.
Star Trek VI: Neobjevená země (1991)
Poslední film staré gardy tak nějak spojil motivy, kterých v seriálů bylo málo, ale bavily mě nejvíc. Napětí, politika, různé rasy, detektivní práce a souhra celé posádky, hlášky...a souvislost s pádem železné opony je taková třešnička na dortu.
Star Trek II: Khanův hněv (1982)
Khanova touha po pomstě je ještě úsměvnější, když si vzpomenu jak jsem v seriálu zíral, že ho za jeho zločiny ještě odměnili planetou a krásnou ženou. V tomto díle také Star Trek meets Cheers, takže v roli náhradní kapitánky tu je majitelka baru Na zdraví a sluší jí to. Jinak ovšem nezajímavý film, nebýt emotivního závěru.