Poslední recenze (19)
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Prvé štyri série fajn, až na ten retardovaný koniec štvrtej série. Piata a šiesta išli už kvalitou rapídne dole. A rodine Shelbyovcov som vôbec nefandil, lebo nemám rád arogantných zmrdov:)
Lady Ballers (2023)
Konečne to dal niekto tej chorej liberálnej ideológii vyžrať aj vo filme.
Alibi na klíč: Den D (2023)
Po trápnej a nevtipnej jednotke som si podľa starej múdrosti "Dva krát nevstúpiš do tej istej rieky" pustil aj dvojku a čuduj sa svete, je to opäť debilné a nevtipné. Táto partička Francúzov, z ktorej je väčšina tak unesená ma vôbec nebaví.