Oblíbené filmy (10)
Ukradené Vánoce (1993)
Uvidět, uslyšet a navždy se zamilovat. :)
Velká ryba (2003)
Jsou filmy, které končí s nástupem titulků. Ale pak je druhý typ filmu. Film, po jehož skončení uplyne, hodina, dvě.... a vy máte stále ten pocit. Krásný pocit uvnitř, možná i trochu smutný, ale i krása může být smutná. Jste o něco bohatší. Možná, že jste něco pochopili, něco se dozvěděli a možná, že se nezměnilo vůbec nic. Vy však na ten film jen tak nezapomenete. A pak stačí, když v rádiu pustí píseň , co tam zazněla a vy zas máte ten krásný pocit. Big Fish je přesně tím typem filmu, nejde popsat slovy, co ho od těch "obyčejných" filmů odlišuje, ale jakmile ho shlédnete, tak to pochopíte. Burton je mistrem v balancování na tenké hranici mezi realitou a snem (i když většinou spíš noční můrou). V Big Fish nám to předvádí v celé své kráse a dokazuje, že zvládne výborný film i bez Johnnyho Deppa:))) "V malém akváriu zůstane zlatá rybka malá. Ve větším vyroste na dvojnásobek až čtyřnásobek své velikosti." Na Tima Burtona jistě čekají velké věci.
Život pod vodou (2004)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
I`ma get medieval on your ass!!! :)
Spalovač mrtvol (1968)
Moulin Rouge (2001)
Takoví normální zabijáci (1994)
Klub rváčů (1999)
Kmotr (1972)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Teď jsem s hrůzou zjistila, že jsem filmu kdysi dala jen čtyři hvězdičky...hluboce se stydím. Ted už patřímezi mé srdcovky a pouštím si ho kdykoli si chci zvednout náladu. Shaun of the dead byl výborný, Hot Fuzz je dokonalý, tak jsem zvědavá, jestli Paul ještě překoná laťku, která už je teď zatraceně vysoko...