Recenze (177)
Plán 9 (1959)
Ja neviem... od najhoršieho filmu ever som čakal viac. Všetko síce bolo príšerné, ale nie dosť príšerné. Ocenil som ale jeden veľmi ostrý strih, kde sa postavy presunuli asi o 30cm, pretože kameramanovi zrejme práve došiel film a nechceli tých 5 sekúnd točiť znova, tak ich spojil s inými piatimi.
Jádro (2003)
Nemám rád hackerov vo filmoch, nemám rád DJ Quallsa. Zvyšok filmu bol bežný katastrofický film so zatiaľ najdebilnejšiou a najmenej realistickou zápletkou. Ale o tom katastrofické filmy vždy boli, takže mu to nemôžeme vyčítať. Jádro neurazí ale ani nepoteší, bežná jednorázová hlúposť na ktorej meno si už o týždeň nespomeniete.
Ronin (1998)
Kto by váhal s hodnotením, nech si spomenie v ktorom filme boli lepšie autonaháňačky.
Svět podle Prota (2001)
Prosím, vysvetlite mi niekto druhú polovicu filmu... A hudbu k filmu zložila Luštela? Vyslovene som stišoval zvuk ako veľmi bola nepríjemná.
Turnaj zabijáků (2009)
Hlúpe, tupé, zbytočné násilné, predvídateľné, klišovité, logiku postrádajúce akčné céčko. Vykrádačka viacerých starších akčných filmov, zlepená do jedného nechutného paškvilu. Jedna hviezdička za postavu kňaza.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Tvorivá invencia režiséra sa ukázala vo filme iba raz a to pri röntgenovom snímku praskajúcich rebier. Inak to bola vykrádačka Karate Kida, prvého dielu Karate Tigra a aj Norrisovho majstra Kickboxu. Keďže tieto filmy sú ale na dnešnú dobu moc mäkké tak ako bonus pridal surovosť Klubu rváču. Vzniklé dielo neurazí, ale rozhodne nepoteší a to najmä kvôli dvojhodinovej stopáži, ktorá je na takéto "prudko inteligentné dielo" skutočne prehnaná.
Osobní strážce (1992)
Hodnotil by som ešte lepšie, ale to by ten film musel mať o niečo kratšiu stopáž, nie tieto dve pomerne pomaly ubiehajúce hodiny...
Moucha (1958)
"Pomoc, pomoc ať jde pryč" - jedna z najnásilnejších scén aké som mal tú česť kedy vidieť a ani nie tak svojim spracovaním ako skôr podstatou a neuveriteľným strachom z toho pavúka. Hneď po tom to bohužiaľ "zabil" (doslova) efekt kameňa, ktorý bol skutočne hrozný.
Bojové nasazení (1986)
Nie, tešil som sa na ďalší Eastwoodov skvelý film a zostal som príšerne sklamaný. Film sa asi od polovice hrozne zhoršoval, čo vyvrcholilo pri záverečných "bojových" scénach, ktoré boli asi tak realistické ako tie filmy o udatných sovietskych vojakoch, ktoré rusi točili v 60tych... Bojová choreografia nebola zlá... nebola žiadna, skrátka sa natočilo pár chlapov ako väčšinou nekrytí strieľajú s M16. Prvá polovica filmu venovaná výcviku bola celkom zábavná, ale ten zvyšok...
Dokonalý svět (1993)
Clint je jednoducho skvelý režisér...