Poslední recenze (73)
Marvels (2023)
Málo kdy píši recenzi, ale tohle si to zaslouží.... WTF.... Kamala je nesnesitelně ukníkaná, Carol je bez chuti a Monica je tak chytrá až se mi z toho chce zvracet. Tři trubky se sešli aby zachránily svět, sice nechápu jak to mohly dokázat, ale stále jsme všichni naživu, i po tomto bijáku. Jedinným úsměvným okamžikem pro mě byl pokus Kamalinýho bratra o vypnutí máti ovladačem, a pak už byl konec, konečně. Nezáživná FEMALE podívaná🙄
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Téměř recenze nepíšu, ale tohle MEGAlomanské dílo rádoby režiséra Snydera je smutným a nudným počinem a hlavně zklamáním (pro mě). 3/4 filmu je jen "epická" cesta pár postav (a přibírání dalších postav), zakončená rychlou akcí. Kdy se ty američani poučí a zapornou postavu jednoduše rozsekají nebo rozstřílí, aby jim v budoucnu zase neztěžovala život??? Asi nikdy.... padouch se nehýbá, nebo leží pár metrů pode mnou.... no tak je mrtvej... Chjoooo těšil sem se, ale sem zklamán.
Odznak Vysočina - Mrtvá ze mlýna (2023) (epizoda)
Stejný příběh byl už v Kriminálce anděl.