Recenze (319)
Wonder Woman 1984 (2020)
Jednička se mi opravdu líbila. Tenhle paskvil už tolik ne. I hudba byla v prvním díle nějak lepší.. Ústřední motiv WW jsem zaslechla asi jednou a ještě trochu upozaděný. Škoda. Zápletka o ničem.. No ale jinak se na to dívalo hezky. Třetí hvězdu dávám hlavně z nostalgie.
Tajemství: Odvaha snít (2020)
Dost utahane, ale jinak takovy prijemny prumer...
Lovci stínů: Nástroje smrti (2016) (seriál)
Místo abych si přečetla knižní předlohu, pustila jsem se do seriálu... Ach ta škoda. Je to tak strašně naivní, povrchní, umělé.. Hlavní hrdinka vyumělkovaná, dialogy příšerné a těch LGBT párů až nějak moc.. ale i tak mě to celkem chytlo a já se vždy těšila na další díl. Ještěže už ale další není :-)
Enola Holmesová (2020)
Za me lehky nadprumer. Odpocinkova oddychovka :-)
Vánoční výsadek (2020)
Lehky podprumer na zabiti dlouhe chvile.
12 Gifts of Christmas (2015) (TV film)
Jako napad dobry, ale provedeni uz horsi... hlavni hrdinka sympatanda a jeji protejsek fesak, ale byl mi nehak protivnej.. kdyby se dali dohromay hned v te pekarne, urcite bych tomu verila vic :-)
Sváteční rande (2020)
Takova prijemna romantarna na zachmurene odpoledne, kdyz deti spi. Nektere situace super, jine hruza a celkove spis jen lehky nadprumer. On sympatak, ona ne tak uplne :-)
Vzkaz v láhvi (1999)
Klasicky Sparks, takze konec ani tak neprekvapi jako spis nastve! Ale jinak takovy prumer...
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
To je tak blby az je to hezky :-)
Purpurový vrch (2015)
**/*** Jako jo, obcas total nesmyslne, ale jeste sevto da...