Recenze (201)
Alias (2001) (seriál)
5* za to, že se to narozdíl od Buffy a od velmi dobrého Černého anděla (s Jessicou Albou) drží na reálné úrovni. Jennifer je vynikající (lepší než v Daredevilovi), zápletka je neokoukaná. Jeden z nejlepších seriálů (nejlepší jsou 24 hodin a Prison break). Jinak souhlas s kOCOUREM : 2. rada patri k tomu nejlepsimu v serialove historii - stejne jako Prison break (1.serie) a 24 hodin (4.serie).
xXx (2002)
3* za skvělé akční scény a za Vina.
Sugar Hill (1993)
Wesley Snipes podává docela slušný výkon v psychologické roli.
Predátor 2 (1990)
3* za solidní akční scény a za tu useknutou křičící hlavu - ta byla jedinečná. Samozřejmě že jednička je nesrovnatelně lepší.
Rivalové (1999)
Průměrný film, ale za konec, který se povedl o * víc. Filmu s Keiferem nedám nikdy míň jak 3*.
Minority Report (2002)
Opravdu zajímavý sci-fi krimi kterému nechybí dobře vymyšlené a nápadité spektakulární scény i herecké výkony (Collin Farrell překonal slavnějšího kolegu). Film má zajímovou ponurejší atmosféru) něco na způsob Equilibria a nejlepší scéna by stejně ta schovávačka, ta byla skutečně geniální. Na pět hvězdiček ale tento film nemá.
Divoké včely (2001)
Velice slabá jedna hvězdička za několik zajímavých herců a za Pavla Lišku a tu jeho Pepsi. Prostě o něco málo lepší než Děvčátko nebo Výlet. Všechno to jsou prostě kraviny.
Děvčátko (2002)
Když jsme na to byli ve škole tak jsem hned po skončení souhlasil s kámošem že to ani nemělo děj a profesor se nás ptal jestli jsme to přežili.
Výlet (2002)
Asi jsem ještě dost mladej na to abych pochopil o co v tomto filmu jde. Podle mě to byl naprostý výsměch filmu. Úplně totální nudná blbost bez známek kreativity.Prostě to začalo a skončilo u pokusu o kvalitní road - movie.
Tmavomodrý svět (2001)
Dal bych 4*, ale když srovnám s Pearl Harbor tak se na lepší ohodnocení prostě nezmůžu. Dokážu ale uznat, že co se týče českých filmů tak tato oproti P.H. fraška patří ke špičce.