Poslední recenze (115)
Wonka (2023)
Zpívající hovno, které Bártnovu kousku nesahá ani po titulky. Paul King má v sobě talentu na točení pohádek asi tolik jako já na psaní recenze na tuhle jeho sračku. Oba vám servírujeme nějaký výplod, který se dá strávit jen v minimálním množství a pokud přeberete, skončí to blikáním do bezďákovy krabice v zatuchlé uličce. Suma sumárum, pokud je vám tak 5 a stačí vám, že je to barevné, hýbá se to a zpívá se tam, je to váš šálek kávy a přeju vám příjemné pošušňání. Ostatní čelém v zad a povinně shlédnout Karlík a továrna na čokoládu.
Jednorožci vs. medvídci (2022)
Trochu Bckovy scenar zabaleny do zajimaveo kabatu, který více slibuje než dává. Měl jsem dojem jako bych většinu scén a myšlenek už někde viděl. Dal bych 2*, ale za poslední asi dvě minuty a ozvučení jednu přihodím.
Bäckström (2020) (seriál)
Jako detektivka příšerné až blbé. Hlavní mamrd Bäckström je totálně nezáživná, hloupá, jednorozměrná postava bezešpetky čehokoli co by vás mohlo v pozitivním slova smyslu zaujmout. S ostatními to není tak hrozné, ale nevytrhnou to. Kobra 11 (a to jí fakt nesnáším) je oproti tomu napínavým seriálem plným neočekávaných dějových zvratů a překvapujících hereckých výkonů. Shitstörm překvapí také, ale chutí vracejících se žaludečních šťáv.