Recenze (666)
Nejvyšší nabídka (2013)
"Filmařsky" excelentní, určitá studenost byl evidentně záměr. Příběh potěšil a to včetně finále. Profesionální záležitost
Ukradená vzducholoď (1966)
ano... a Jitka Zelenohorská... 5/5
Profesionál (1981)
Špičková akčárna s "francouzským" přesahem, abych tak řekl. Mrtvejma se nešetří, státní politika je prohnilá (abych parafrázoval: "spojenectví jsou dočasná, Francie je věčná"), některý černý jsou i záporňáci, hlavní podšmejd Rozen dopadnul očekávatelně a samozřejmě excelentní muzika. Půl bodu dolu za "charakterní herectví" Belmonda, to fakt není jeho parketa... (4,5/5)
V ráji (2023)
Celkem znepokojující... až mě napadá jak to vlastně v NetFlixu mysleli - jakože Brave New World, zelenej a udržitelnej, multikulti, vysoce estetickej - ovšem jen pro někoho, že. Neprivilegovaná pakáž (většina - my všichni) - v uprchlickejch lágrech. Je ovšem třeba pominout romantizující finále - tedy "nesmiřitelnej" boj - (ovšem vlastně v rámci systému) až do "konečného vítězství dobra" - bezpečně (hlavně pro korporátní "záporňáky") někdy v hodně daleký budoucnosti... Ovšem celkově filmařskej nadstandart - až na některý herecký výkony, prvoplánový postavy a podivnou závěrečnou scénu na baltický pláži (?). Velice slušnej průměr
Okrsek 13 (2004)
Akční (atomová) bomba...
Gappa (1967)
Další "sci-fi" mýho dětství - dodneška jsem si zapamatoval ty kašírovaný palmy na tajemným ostrově - ale dobře, nostalgie je nostalgie.
Chuck Steel: Noc vampíčů (2018)
Kdo hrál něco jako Duke Nukem bude potěšen - akčárna, typickej US "humor" a pár úchylností - jako dobrej mix. Slušná zábava, 3.5/5
Doctor Who: Shada (2017) (TV film)
Povedená (v rámci možností) rekonstrukce. Ten Adams tam je poznat. Dobrej pokus
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Trochu (hodně) míň tuhejch fórků a víc (hodně) útoků na city. Nějak nevím...
Alita: Bojový Anděl (2019)
Technicky excelentní, příběhově jako díl seriálu. Odpočinkovka...