Recenze (2 047)
Světlu vstříc - Návštěva z kraje (2018) (epizoda)
Má to potenciál a Petr Čtvrtníček to pěkně táhne. Doufám že se to rozjede stejně jako Monte Karlo.
Atlantic Rim – Útok z moře (2013)
Je to skvělý, když jste něco špatnýho snědli a nechce to ven.
Moji přátelé II (1982)
Čekal jsem kdeco, ale rozhodně jsem nečekal, že ten film bude nakonec smutný.
Grace, kněžna monacká (2014)
Nijak moc záživné ani zábavné to nebylo.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
CGI snese všechno. Bohužel. Původní trilogie Mad Maxe nebylo kdovíjaké dílo, ale co jsem na něm oceňoval, byla jeho minimalističnost. Pár svařených trubek, co dalo vrakoviště a nasnímáno kamerou tak, aby to bylo uvěřitelné. No a pak najednou někdo Millerovi ukázal svět počítačové animace a dopadlo to přesně stejně, jako když ho někdo ukázal Georgi Lucasovi. Miller se utrhl ze řetězu a film se podobá spíš novým Transformers. Přeplácanost, bombastičnost, zběsilá kamera kde ze záběru kolikrát ani není poznat na co se vlastně díváme, davové CGI scény s monumentálními motivy... ach jo. A příběh mě taky nenadchnul.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Dobrý, ale už to není ono. Viz tento komentář.
Ghoul (2015)
Petra Jákla jako herce moc nemusím, jako kaskadér byl prý velmi dobrý. Ale tímto režijním dílem mě příjemně překvapil. Film není nic světoborného, neobsahuje nic nového, ale je svižně natočený a dobře se na něj kouká. Sice obsahuje i pár kravin, (aktéři si nemají jak zavolat pomoc, ale přitom mají připojení k internetu), nicméně v rámci žánru je to plně konkurenceschopný počin.
O život (2007)
WTF...
Věk dinosaurů (2013)
Dávám jednu, ale jen z lítosti nad Ronny Coxem. Takový herec a takovéhle sračky na sklonku života...
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Dvě patří Pavlu Trávníčkovi, kterému se povedlo z tohohle neuvěřitelného megaprůseru vykřesat slušné guilty pleasure.