Recenze (596)
Hud (1963)
Perfektní poctivý staro-americký film. Rodina farmářů, kde se o slovo čím dál více začíná hlásit nezdárný syn ve výborném podání Newmana. Vlastně "vedlejší" postavy jsou ztvárněny také velmi obstojně... Starej fotr, hospodyně a i ten mladej jeliman mají svojí kus osobytosti. Je zde cítit ještě trochu konzervativní zbytek 50.let, ovšem nic neubírá.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Děsivě směšný a směšně děsivý.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Tolik možných dobrodružství co by se dalo v džungli zažít, kolik akce a nápadů by se dalo vymyslet v době trikových zázraků.... A oni 3/4 filmu stojej a řeší svoje pubertální výlevy a chcaní. Zlatej chlupáč Robin.
Liga spravedlnosti (2017)
Dokonalý výplach mozků na sobotní odpoledne, když není na pívo a není chuť nad ničim přemýšlet. Stejně jako konkureční soudruzi z Avengers. Vlastně úplně na jedno brďo...a že toho ještě vznikne. Parta "ultra nadlidskejch klaďasů(ideálně izraelského či afro původu) " proti nějakýmu šmejdoj s robopotvorama za zadkem v digitálním bordelu....no a do toho se ještě připlete zombie-suprmuž.
Rampage Ničitelé (2018)
Zase mne zlákala digitální gorila a připravila tím pádem o dvě hodiny života. Každopádně po trikový stránce náramná podívaná, ovšem po ostatních stránkách dosti vyčpělé, klišovité a bez příběhu či kvalitního hereckého podání...až na tu gorilu pochopitelně.
Noe (2014)
Noe,střídající účesy, na bárce plný zvířat, která ale nějakým způsobem načichána nebeským kouřem nehnou po celou plavbu ani brvou a se svou rodinou, která se skládá z jeho starý, adoptovaný Hermiony a třech nadržených synátorů, plují ve jménu Stvořitele budovat "lepší svět", kde o incest nebude nouze. Ještě je zde parta nebeskejch kamenožroutů, která pomáhá budovat a bránit archu a tím definitivně posouvá hodnověrnost biblických příběhů někam k Transformers.
Wonder Woman (2017)
A další "nadčlověk" v boji proti němcům. Tentokrát má aspoň jisté přednosti, díky kterým to i když s odporem dokoukáte.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Mark Hamill nebyl nikdy považovaný za kvalitního herce, zde ovšem převyšuje všechny a všechno okolo sebe. Ztvárnění Luka je vlastně to jediné co mne zaujalo, ovšem na film velikosti Star Wars je to zatraceně málo.
Zobani (1993) (TV film)
"Pobřeží slonoviny".... Výborný zapomenutý snímek o šikaně,kde hrají z většiny neznámé tváře. Jen mi přišla zvláštní přítomnost pouze jediného důstojníka na celý útvar.
Dnes v jednom domě (1980) (seriál)
Každopádně jako odstrašující případ je seriál výborný. Dá se říct, že herecká elita, je vyvezena na sídliště a děj se "vůle bóží". A pak si vzpomenete na Ordinaci, Ohnivý kuře atd. a vlastně si řeknete, že může být i hůře, protože každý socialistický brak měl, alespoň kvalitní herce a co nejvíc KONEC.