Recenze (1 339)
Panic je nanic (2006)
Tragičtější casting nikde jinde neproběhl, o tom jsem přesvědčen. I v nekvalitním pornu je patrná větší dávka hereckého talentu. Bohužel.
Útok z hlubin (1999)
Kravinální blbost. Motorický pohyb žraloků by se dal čekat možná u Čelistí, ne však u filmu z přelomu tisíciletí. To samo o sobě je dosti vypovídající vizitka. Nicméně když k tomu připočteme dialogy na úrovni předškoláků, nezručnou režii (za ty triky by se styděl i Ron z Bradavic) a nedobře zpracovaný scénář (se slušným potenciálem, slušelo by se dodat - ten byl ale neskutečně zazděn), můžete se leda nudit a vynášet Čelisti dál než do nebes.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Po akční stránce "završení" se vším všudy, chybělo mi však pořádné ztvárnění Anakinova vnitřního boje. Toho se Lucas dotkl jen tak mimoděk, přestože mělo jít o hlavní téma třetího dílu.
Predátor (1987)
Ale jděte, vy "kultové", vždyť je to stejná, ba ještě zhovadilejší hovadina jako Terminátor :)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Jednoduše nezapamatováníhodné.
Ztraceni (2004) (seriál)
Tak hlavně, že se "ztraceni" zvládaj holit v podpaží ... :)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Klasika, která se mi ale hned po prvním zhlédnutí ohrála (s čestnými výjimkami, jako jsou epizody Pozpátku, Lepší než život, Fotostroj času nebo Legie). A hlavně (!!!) - Holly v ženskym vydání je obyčejnej šmejd. Hlavně proto nejdu na plnej počet.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Tak strhující film s jednou (každej moc dobře ví jakou) scénou, která svou sy(u)rovostí vešla do dějin, je "Zachraňte vojína Ryana", že mu snad nelze neodpustit ony často diskutované faktické nepřesnosti a glorifikaci amerických vojáků.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Víc přecenit tenhle film snad ani nešlo. :-) Djkoma to řekl úplně přesně.