Poslední recenze (324)
One Piece (2023) (seriál)
Docela povedený boj multikulturní bandy hodných vyvrhelů proti zlým bílým mužům. Spousta dobrých nápadů v pěkném provedení. Dokonce i choreografie soubojů není špatná.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Musím říct, že se mi líbil ten styl animace a akčnost. Co mi chybělo bylo to klasické auto, ve kterém v původním animáku jezdili do akce. To by byla příjemná nostalgie. Jo a samozřejmě April O'Neil musí v dnešní době být plnoštíhlá dredatá černoška, bez toho by to nešlo.
Moře klidu (2021) (seriál)
Nebylo to úplně špatné, ale ty klišé. Raketoplán nouzově přistane a samozřejmě zůstane viset nad propastí. Že se něco takového stane je pravděpodobnost tak jedna ku milionu a přesto je to furt dokola všude.