Reklama

Reklama

Akčný balet, pri ktorom namiesto činelov cinkajú na podlahe vystrelené nábojnice, kde namiesto bubnov cvakajú zarážané zásobníky a namiesto huslí znie zvuk striekajúcej krvi.Trojica "hrdinov" prvého dielu sa síce na konci zmenila na dvojicu, ale to neznamená nič, čo by sa nedalo napraviť. Najmä, keď sa ukáže, že Mark Gor mal brata Kena. Ten má síce v New Yorku reštauráciu, ale keď sa do hry dostane mafia, šialený boss, mŕtve dievča a bývalí priatelia jeho brata, musí vziať do ruky namiesto varešky zbraň. A dokáže to rovnako dobre ako jeho brat... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (120)

Derek 

všechny recenze uživatele

bravó, woo prekonáva prvý diel a v dvojke nám servíruje ešte viac prepracovaný príbeh o cti, zrade a pomste. akčných scén je tu viac, sú lepšie natočené a chow-yun fat je ešte väčší borec ako v jednotke. navyše film zakončuje grandiózna prestrelka (hlavne súboj ken gor vs. bezmený zabiják) na ktorú som pozeral s nemým úžasom. ešte raz bravó...... [pozrene opat po par rokoch] tak dvojka better tomorrow dost zostarla, teda az na zaverecny mega masaker (jedina pasaz filmu ku ktorej sa samotny john woo hlasi). vacsina deja je preplnena melodramatom (ktory je pritomny vo vacsine woo-oviek) tu vsak vobec nefunguje. pocas filmovania sa john woo a producent tsui hark nodokazali zhodnut ktorym smerom sa ma film uberat (tsui chcel vacsi doraz na ex-kriminalnika "johny"ho, woo bol proti) a tak nechali nakoniec rozhodnutie na konecny strih kinarom, ktory je takym kompromisom s ktorym nebol nakoniec ani jeden spokojny. stale je tu dost jednotlivych scen ktore su zapamatovatelne ale ako celok to prilis nedrzi pokope... ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Když to tady tak čtu, přijde mi, že většina uživatelů má pojem "akční film" spojen spíše s "nudným obyčejným filmem, který má akční závěrečnou desetiminutovku". Ano, je to tak, protože Lepší zítřky 2 nabízejí cca 2 akční scény pokud nepočítám posledních 10 minut. To je podle váš hnedka největší akční pecka? Tak to jen smutně kroutím hlavou, protože takový Hard Boiled byl tak 5x akčnější a zábavnější, než tohle vynucené pokračování (nebo snad bylo jednovaječné dvojče zamýšleno už v jedničce? Aspoň jsem se hodně zasmál:)). Jedničku jsem viděl cca 2 roky zpět a zanechala ve mě slabé pocity a dvojka je na tom velmi podobně. Yun Fat Chow opět mezi postavami vede, ale tentokrát to i přes tu podobnost není takový ultimátní bourák s rozstříleným hrudníkem... Woo opět nemění zásobníky a zbraně zahazuje jen aby předvedl další kousky,co má nabalené na vestě, ale jinak předvedl minimum ze svých kvalit. Bohužel posledních 10 minut krvavé lázně opravdu nedělá celý film a další přeceňovaný HK biják za mnou....Tak třeba příště... ()

Reklama

HAL 

všechny recenze uživatele

Krvavý balet v nejdrsnější a nejpřehnanější podobě je tu dokonalý, ale bohužel příběh a hlavně styl vyprávění je ve sovnání s jinými Wooovy filmy trochu pozadu. Vyprávění souběžně v Hong Kongu a v Americe není příliš dobře zvládnuté, tempo filmu občas hodně kolísá a vůbec je děj docela zmatený, v ostatních filmech kde se Woo věnoval jen pár postavám dokázal jejich charaktery, motivace a akce podat mnohem lépe a intenzivněji. I když tady jsou hrdinové byti osudem opravdu tvrdě a scénář nabízí několik potenciálně velmi silných scén tak mě film prostě nedokázal zasáhnout tak silně jak jsem doufal (a příšerný anglický dabing v jakém jsem film slyšel tomu taky moc nepomohl). Takže mé 4* jsou tentokrát opravdu hlavně za arcigeniální přestřelky. 7/10 ()

choze 

všechny recenze uživatele

"JSTE ÚPLNEJ BLÁZEN. POŘÁD SI MYSLÍTE, ŽE SPRAVEDLNOST MUSÍ ZVÍTĚZIT." - "PROTOŽE VůBEC NECHÁPU, PROČ BY NEMĚLA." Jednička měla přímočařejší příběh zaměřený jen na Hongkong a na bratry a Marka, dvojka se rozkročila mezi Hongkongem a New Yorkem a vedle bratrů sleduje i jejich přítele-gangstera v exilu a Markovo dvojče Kena, jejichž příběh je zajímavější. Postava traumatizovaného gangstera je na jednu stranu originální a dojemná, na druhou i dost otravná. Akce je soustředěná do druhé poloviny, kdy příběh vrcholí infernálními absurdními jatky, které jsou Wooovým prvním regulérním a dechberoucím hrdinským krveprolitím. Zajímavostí budiž, že si film postavami mladých pankáčů střílí z hongkongské mládeže, která se začala po Lepším zítřku oblékat po vzoru Chow Yun-Fata. ()

StanislachKo 

všechny recenze uživatele

Po druhej projekcií sa nedá inak ako zmeniť na fullku... Aspoň z dôvodu vypichnutia, že pre mňa ide o najlepšiu časť trilógie! Jednotka mala na úkor svojej rýdzej akčnosti podstatný príbehový (a dokonca aj herecký) presah. Tu som mal pôvode dojem, že sa mierne "zhardboildieva", čo bol však zdá sa mylný posudok... Ani prihodený ďalší kamión nábojníc, tucet sudov kečupu a samurajský meč (!) nebránia melancholickému základu (ktorý je vlastný všetkým trom filmom) vybuchnúť v plnej intenzite, ktorú ostatné dve časti nepoznajú. A to či už zabudnutá dvojička (Chow) na posledný fight rituálne zahalená do deravého kabáta, v ktorom bol nasračky rozstrielaný jeho brat, spomínaný Cheungov meč, alebo šialene lyrické akčné scény, ktoré v oveľa väčšej miere vzbudzujú všetky ostatné (pozitívne) pocity ako by vzbudzovali adrenalín... Niečo majstrovsky bizardne geniálne na tom musí byť ()

Galerie (14)

Zajímavosti (7)

  • Pokračování vzniklo na základě toho, že v té době měl herec Dean Shek (Johnny Lung) velké dluhy. Podobný proces se opakoval o dva roky později ve filmu Just Heroes (1989) částečně režírovaný Johnem Woo. (tequilla)
  • Film byl proslulý kaskadérskými nehodami. Chow Yun-Fat (Ken Gor) byl téměř vyhozen do povětří, když výbuch za dveřmi sídla byl silnější, než se očekávalo. Herec si při tom spálil některé vlasy. Záběr ve filmu je jeho skutečnou reakcí. Režisér Ronny Yu ve filmu dělal kaskadéra ve scéně ve skladu. Vykroutil si záda poté, co uklouzl na vodní louži, když nesl herce Deana Sheka (Johnny Lung). Pak kaskadér, který zaskakoval za Leslieho Cheunga (Kit) ve scéně, kdy provádí skok na motorový člun, dopadl špatně a zlomil si nohu. (tequilla)
  • Při sestříhávání filmu se objevily první spory mezi režisérem Johnem Woo a producentem Tsui Harkem. Týkaly se zejména některých scén, které chtěl Woo dát do filmu, zatímco Hark je nechtěl a dokonce chtěl vystříhat některé režisérem vložené scény do finální verze filmu. Podobný případ nastal o dva roky později při sestříhávání filmu The Killer (1989), také režírovaný Johnem Woo. (tequilla)

Reklama

Reklama