Režie:
Louis LeterrierScénář:
Luc BessonKamera:
Pierre MorelHrají:
Jet Li, Morgan Freeman, Bob Hoskins, Kerry Condon, Vincent Regan, Scott Adkins, Silvio Simac, Tamer Hassan, Georgina Chapman, Patrick Tang, Alain Figlarz (více)Obsahy(2)
Mafián Bart půjčuje peníze. A umí se postarat, aby mu je dlužníci vrátili i s tučnými úroky. Přijde vždy se svým poskokem Dannym, který je skutečné polozvíře. Když mu Bart sundá obojek, každého, kdo je v dosahu, zmlátí nebo zabije. Jeho život však není žádný med. Mlčky vegetuje v psím kotci. Nemluví, možná to ani neumí, nebo jen málo. Jednoho dne vejde ladič pian Sam do místnosti, kde Danny čeká na svého pána před výpravou za dlužníky. V Dannym tóny nástroje probudí zvědavost, zbytky lidskosti. Přisedne si a pomáhá Samovi ladit... Náhle zazní signál a Danny musí běžet na pomoc Bartovi. Danny s Bartem a jeho poskoky odjíždějí a po cestě se zastaví ještě u jednoho zlatníka, který dluží peníze. Bart opět vypustí Dannyho a zákazník v obchodě Wyeth je svědkem rvačky. Danny se zákazníkovi líbí, a tak navrhne Bartovi obchod: Wyeth totiž pořádá tajné souboje na život a na smrt. Bart přijímá a přivede Dannyho na zápas... (TV Prima)
(více)Videa (1)
Recenze (625)
Scenár akčnej drámy "Danny the Dog" je poriadne za vlasy pritiahnutá somarina. Príbeh o bojovom otrokovi, čo na slovo poslúcha svojho pána, pouličného gangstra, je nereálny, naivný, nelogický. Na to som si však už, za tie roky, v spojitosti s menom Luc Besson zvykol. Výborné je nasnímanie bojových choreografií. Sú svižné a hodne surové. Tiež tomuto snímku veľmi pomohol Morgan Freeman, ktorý si tu zahral postavu slepého ladiča klavírov. Je to najlepší afro-americký herec. *** ()
Pes s tvárou človeka. To je Danny. Vychovávaný aby zabíjal, aby počúval pána. Bez minulosti, bez budúcnosti, bez snov. Je ho možno zmeniť ? No toto nám dá odpoveď Unleashed. Trochu mätúce, hlavne ked si človek pozrie kto za filmom stojí. To do akej miery je možne prevychovať toto zviera na človeka by bolo na dlhé diskuzie a filozofovanie a verím, že by sa našlo x prešlapov a nejasností v spôsobe ktorý nám je predostrený, ale keďže sa tomu venuje dosť veľká časť filmu nedovolím si túto dejovú linku opomínať. Za seba môžem povedať, že som sa v tom nejak moc nerýpal a celkom mi to zbehlo. Postupé zbižovanie sa Dannyho s "novou" rodinou je síce prudko predvídateľne, ale nijak neurazí. Čo ale vyniká je bezpochyby technická stránka. Skvelá choreografia, kamerové filtre a hudba alá Massiev Attack. Výsledok precízny. Aj keď matiku moc nemusím tak som si dovolil malú rovničku: Michael Bay + Tonny Scott = Louis Leterrier. My vizuální chrochtáme blahom. ()
Klasicky kvalitní, ale už ničím překvapující Jet-Li-ovský akční nátěr, chabě maskovaný vyšším poselstvím v podobě nezpochybnitelných myšlenek o potřebě přátelství, lásky a skutečnosti, že správná rodina je člověku vždy oporou. Zůstaje pouze u tohoto sdělení v čele se vždy skvělým Freemanem, byl by to skvělý film. Ale v kombinaci s křupáním všech možných končetin jde ve výsledku o další šunt Made by Besson na jedno shlédnutí. ()
Film rozdeleny na dve casti: na film akcni a film rodinny mezi nimiz se pohybuje Jet Li. Akci cast je bezvadna (ani nemuze byt jina kdyz choreografii vytvoril Yuen Woo-Ping…) a rodinna cast me tak nebrala, ale film nekazila…tech akcnich scen mohlo byt vice ale i tak patri mezi ty lepsi akcni snimky. ()
Amélie ze špinavých zákoutí Glasgow aneb dokonalé spojení dravého stylu mladých francouzských režisérů přelomu milénia a fantastické akční choreografie hongkongských mistrů v kouzelně naivní i agresivně brutální akční pohádce. Současně coby evropský high concept blockbuster představuje úžasné historické svědectví produkčního vrcholu Bessonovy společnosti Europa Corp., protože takovou různorodou směsku niche-hip jmen (Massive Attack, RZA, Jet Li, Morgan Freeman, Bob Hoskins, Luc Besson, Yuen Woo-Ping) už nikdo nikdy nedal dohromady. ()
Galerie (44)
Zajímavosti (13)
- Ve scéně bitky v supermarketu lze v pozadí zahlédnout producenta a scenáristu filmu Luca Bessona, který ten den právě přišel navšívit natáčení. (NIRO)
- O krátké přestávce mezi natáčením si Bob Hoskins (Bart) a jeden ze členů štábu zaskočili na kávu do nedaleké pobočky řetězce Starbucks. Pro (v Británii beztak velmi slavného) Hoskinse bylo nemožné neupoutat pozornost, protože měl na sobě oblek, celý pocákaný umělou krví. Příštích deset minut pak tedy rozdával jeden autogram za druhým, než jej povolali zpátky na plac. Ale obě kávy byly na účet podniku. (NIRO)
Reklama