Reklama

Reklama

Ztracená kulka

Trailer

VOD (1)

Geniálního mechanika s kriminální minulostí obviní z vraždy. Aby dokázal svoji nevinu, musí vystopovat zmizelé auto a získat důkaz: jednu jedinou kulku. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (111)

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Tuctové krimi béčko na pomezí bessonovek (à la Taxi či Kurýr) a adrenalinových krimi thrillerů Cavayého. Na první mu však schází větší příklon k chtěné pokleslosti a častější akci, na to druhé zase zběsilé adrenalinové tempo nenechávající prostor pro zapojení mozku a řešení logických lapsů. Ostatně na to jaká je to kravina, tak se to bere krapet moc vážně a umí to být místy echt utahané. Ovšem zároveň se tu a tam přeci jen dostane ke slovu poctivá kaskadérská akce (především útěk z policejní stanice je lahůdkový) či několik solidních srážek plechů čili se to dokoukat bez větší újmy dá, ne že ne. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Vynikající francouzský akční thriller, jež Netflix koupil a co se týče dramaturgie by si z něj měl vzít příklad u většiny svých produkovaných filmů. 90 minut prakticky bez hluchého místa uteče jako voda, tvůrci si s akčními momenty věděli rady a hlavní herec Alban Lenoir předvedl slušné chvaty i tělo na tělo, až jsem toho skoro u tohoto typu filmu nečekal. Jedinou záhadou je, proč má zde Ztracená kulka tak podtaktované hodnocení. Zasloužila by minimálně 7/10 a mnohem více diváků (přiznám se, že i mně film v době premiéry proplul pod radarem streamovacích algoritmů). ()

Reklama

Remivsremi 

všechny recenze uživatele

Francouzi tyhle osobitý akční/krimi počiny umí. Je to přímočaře podaný příběh, který primárně slouží k tomu, aby akční scény měly aspoň nějaké pojítko. Zde to ale celkem slušně funguje, protože tvůrci své filmařině rozumí. Ať se jedná o pěstní souboje či svižné automobilové naháněčky. Navíc je to krásně evropsky syrové. Bez zbytečného pozlátka a přemíry uhlazených, přeleštěných soubojů. Tady když rána padne, je cítit výsledek. Po bouračce se postavy těžko sbírají z podlahy. Má to svůj ksicht a dokáže ho dostatečně prodat. Není to velkolepé. Nečekejte hromadné sekvence, kde se bijou desítky lidí. Je to malý film a moc dobře to ví. Jako oddychovka funguje, přesně tak, jak byl zamýšlen a tak byste k němu i měli přistupovat. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Uz som sa zlakol ze na mna vybafne zas dalsia zabozrutska xenofilna sracka o multikulti raji, ktory vo Francii udajne zdielaju tie dve obrovske religie. Teda ne zebych veril v nejaky vyjebany vojensky stret civilizacii, bo to u mna je blbost na n-tu. Chcem byt za spekulanta, kverulanta ktory neveri v nejaky stret civilizacii ale ani v multikulti propagandu. Ta ma este nestihla presvedcit, ze je zivotaschopna. Tuto ide o staru dobru francuzsku kriminalku, auticka sa rozbijaju jedna radost, ta francuzstina bola drsna ...... konecne film na urovni, Gijom Peret sa rezisersky predviedol : 72 % ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Stratená guľka nemá nič spoločné s genitálnym ústrojenstvom, ani s Hitlerom, ktorý bol tiež jednovaječného charakteru. Hoci hľadanie stratenej guľky by mohol byť v jeho prípade veľmi zaujímavým a odvážnym filmovým počinom komediálneho rázu, niečo ako voľné pokračovanie Stratili sme Stalina. V tomto filme sa žiaľ toho komediálneho veľa neodohráva, na druhej strane nechýba dobrá akcia, automobilové naháňačky a mŕtvoly. Súhlasím s Malarkeym, že to silne pripomína Bessonovskú tvorbu, starú dobrú klasiku. ()

Galerie (2)

Zajímavosti (9)

  • Herec Ramzy Bedia bol jednoznačnou režisérovou prvou voľbou pre obsadenie roly Charasa. (MikaelSVK)
  • Když ve 22. minutě Areski (Nicolas Duvauchelle) zastřelí přes zadní okno Charase (Ramzy Bedia), okno zůstane v dalším záběru nepoškozené. Díra po kulce se objeví v okně až v 56. minutě, když Lino (Alban Lenoir) prohlíží auto poté, co ho vytáhl z úkrytu. (Fischa77)
  • Upravený Renault Clio z úvodu filmu má za předními sedadly motor Lamborghini. Zajímavé je, že samotný Renault vyrobil stejnou generaci Clia také s motorem umístěným za předními sedadly. Šlo o variantu Clio V6 s třílitrovým šestiválcem a pohonem zadních kol. Ve dvou sériích vzniklo méně než tři tisíce kusů této sportovní verze. (FIAT 500)

Reklama

Reklama