Režie:
So-yong KimHudba:
Jóhann JóhannssonHrají:
Jena Malone, Riley Keough, Brooklyn Decker, Ryan Eggold, Rosanna Arquette, Amy Seimetz, Marshall Chapman, Neal HuffObsahy(1)
Zatímco je manžel většinu času na cestách, zůstává Sarah s malou dcerkou doma. Život na venkově si plyne klidným tempem, a tak mladou matku v domácnosti nejednou přepadnou pocity izolace a osamění. Návštěva impulzivní a bezstarostné kamarádky Mindy se najednou stává podnětem pro neplánovaný výlet, kde se spontaneita mísí se srdečným svěřováním. Sarah však není schopná popsat, jak vnímá svůj vztah a partnera, natož aby artikulovala pocity, které v ní vyvolává setkání s Mindy. Dokáže si vůbec přiznat výjimečnost citů, jež k ní chová, když se s ní opět za tři roky potká? Jemný romantický film plný nevyřčených slov je zamyšlením nad definicí lásky, stejně jako přiblížením ženské zkušenosti a vnímání. Na působivosti mu přitom nedodává jen režisérčin cit pro poetickou vizualitu, ale i tlumené a soustředěné výkony známých hereček Riley Keough a Jeny Maloney. (Mezipatra)
(více)Videa (1)
Recenze (10)
Lovesong je film o dvou ženách, které se rozhodnou nemít milostný vztah. Tolik v kostce. Hodnocení naznačuje, že tohle něžné drama o nenaplněných citech si (zatím) nenašlo mezi uživateli CSFD své publikum, což je škoda, protože Lovesong je jedním z nejlepších filmů, jaké jsem v letošním roce viděl. Ústřední motiv je starý, jako indie žánr sám. Staří přátelé se po letech setkávají a nevyřčené emoce probublají na povrch. Kolik takových už tu bylo? Jenomže Riley Keough a Jena Malone jsou ve svých rolích nádherně přirozené, dialogy jsou výborně napsané, kamera je krásná a pozoruhodně „všímavá“ a celková atmosféra filmu je vynikající. Lovesong působí tak autenticky mimo jiné díky tomu, že ve filmu chybí vysloveně záporná postava. Trpělivý divák tenhle „film s dobrým srdcem“ ocení. ()
Nebejt voiceoveru jak od producentů Blade runnera a zbytečnějch vysvětlujících titulků jako o tři roky později, koho to zajímá, vřuť dyť tam dali děcko co roste, nebo to změní význam když to bude o tři roky a dva měsíce? Jinak je to velice povedenej snímek, jakkoliv stojí scéna na konci v lese za starou belu, vůbec nenavazuje na předchozí toned down styl - jak kdyby naráz přešli do Bergmanova snu a začalo sezení u existenciálního psychologa. Nevim jesli je to nějaká nemoc producentů nebo autocenzura podle hollywoodu, kdo ví. Škoda, bylo by to jinak 4-5 hvězd. ()
Najprv nie sú lesby, potom sú lesby, potom nie sú, a zase sú, sú a nie sú... ani už sami nevedia. Ale najlepšie, že sa obidve pre istotu vydali za mužov, do vzťahov dopredu odsúdených na zánik. Boli tam pre mňa tri vysoko iritujúce prvky - hranie na gitare pri ohníčku, debilná "rozlúčka so slobodou" a svadba. A v podstate sa tam nič iné nestalo. ()
Vlčí Máma a Maskérka Mrtvol jsou Kámošky - aneb - tenhle komorní snímek je herecká PRDA! Jako bez prdele, to, co tady Keough a Malone předvedou, je naprostej hrot, o to víc, že to je "malej" příběh. Teď pojedu všechny filmy, ve kterejch hrály (a já je eště neviděl), protože tyhle dvě nezklamou. 5 555 hvězd! ..PS:... si nedávala pozor, viď... Brie.... ()
O nějakém sblížení mezi Sarah a Mindy nemůže být řeči, jsou to prostě dvě kamarádky. Film se sice snaží působit, že jde o lesbický vztah, ale „zápletka“ je velmi neoriginální (stejně tak místo Mindy mohl být muž). Zjevně tomu chybí aspoň trochu vášně, obě jsou zahrány odosobněle. Chybí i příběh, skoro to vypadá jako domácí videa z výletů a svatby… Některé dialogy jsou pak až trapné (přiznání nad lahví vína, vtipy na svatbě). Vyzdvihnout lze dobře vykreslenou atmosféru samoty v první části a celkově venkovní prostředí. ()
Reklama