Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 3

Recenze (513)

Othello 

všechny recenze uživatele

Na konci Bessonovy Nikity s úsměškem oznámí Tchéky Kario jejímu příteli, že jim ta dívka bude chybět a on na to jen nešťastně potáhne z cigarety, kývne hlavou a podívá se z okna. A já si tak nějak myslím, že i přes to všechno budeme takhle mluvit o Lucu Bessonovi až to všechno prdne, Europa Corp půjde do likvidace a on sám do obrazů minulosti. Protože jakkoli můžeme vyvádět nad absencí logiky, koherentního děje, snahy zamaskovat ten strašný digitální obraz, úplně nepochopitelnými anarchronismy (minimálně podruhé mám u Bessona pocit, že o období, ve kterém se film bude odehrávat, se rozhodl až v postprodukci) či dramaturgickou absenci, pořád si musíme uvědomit, že to je dneska cena kterou platíme za to, že sledujeme jedny z posledních západních autorských akčních filmů. Navíc v tomto případě Besson dotahuje o stupeň dále svoji pochodeň hnutí Cinéma du look, která pracovala mimo jiné s výraznou reklamní estetikou. Vše zde je totiž naprosto podružné produktu, který Bessona zajímá - třímetrová, třicetikilová a v akčních scénách naprosto dechberoucí Sasha Luss. Proto ve filmu fungují akorát věci, kterých se ona dotkne a navíc až od doby, kdy se jich dotkne. Výsledná gaussova křivka, kdy jsme přesouváni od iritujících civilních scén do nejlepších akčních sekvencí roku se pak asi nejlépe dá vyjádřit slovy Milana Vébra, režiséra Osady Havranů 2: "Bylo to bezvadný! Bylo to strašný." ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Beru ji. Zkusím to. A když to nepůjde, pošlu ji domů v bedně." Anna se mi od začátku moc nelíbila, protože kostnatý věšáky na předražený prádlo mě nevzrušujou, ale jakmile se chopila bouchačky přibližně stejný váhový kategorie jako ona, tak mi začala připadat sexy. Pro drsný holky mám prostě slabost a když jejich sexuální choutky dojdou až k touze vyjebat najednou s KGB i CIA, tak mají zcela po právu mou pozornost. Já se u toho najednou královsky bavil, ocenil jsem oba její privilegovaný zasouvače a s nadšením jsem slintal nad cynismem fikaný Olgy. Takhle mám prostě Bessona rád a takhle si rozumíme. ()

Reklama

mzss1 

všechny recenze uživatele

(80%) ANNA je konečně po dlouhé době vydařený Bessonův film. Podle traileru jsem mnoho neočekával, ani mě moc ukázky nepřesvědčily. Jenže když na to nyní nahlížím, jsem příjemně překvapen, že se z toho vytěžilo téměř maximum. Celkový děj nabírá na obrátkách, není tedy nijak převratný, ale funguje. K tomu má zajímavou zápletku a nějaké ty pointy na konci. Ještě tak zpočátku, prvních cca 30 min mě až tolik nebavilo. Nemohl jsem si zvyknout na styl snímku. Taková ta usekanost scén, kdy máme jistou scénu, která se pak rychlostí světla přepne na druhou. K tomu je tu další specifičtější aspekt, a sice: Nechronologické přeskakování děje do minulosti, budoucnosti atd. Jenže ke konci jsem si uvědomil, že to do sebe skvěle zapadalo včetně úvodu, který mě díky té usekanosti moc nebavil. Takže žádná nelogická díra zde rozhodně není. Jen jistá finální pointa pojící se s nečekaným rozhodnutím jedné postavy bylo podle mě docela troufalé. Z toho jsem byl trochu skeptický, ale nakonec jsem jej akceptoval. Co se týče akce, tak zde rozhodně nemůžeme čekat, že by jí bylo nějaké kvantum. Ale v rámci této záležitosti byla dostačující. Rozhodně nejlepší scéna byla v restauraci, jak už jsme jí viděli v traileru. Byla výborně natočená, chvílemi i docela krvavá. Chvaty byly dobré, jen ty přestřelky působily tak trochu uměle. Rozhodně si nemůžu moc kritizovat, znám hůře natočené přestřelky, jen zde to bylo docela očividné. V téhle scéně moc ne, jen ta finální, kdy ANNA vystřílí tu onu základnu. Tam už to bylo trochu přehnané a přestřelky byly horší, ale ne o moc. Dívalo se na to dobře. Jiné nedostatky a zápory k filmu určitě nevidím. Celé to dějství a příběh okolo hlavní postavy mě bavil. Jde asi i o to jak to danému divákovi sedne, mě teda určitě ano. Herecké obsazení je na tom rovněž dobře. Ústřední postava ANNY zahrála herečka Sasha Luss na výbornou. Byla taková chladná, ale v rámci příběhu jí to sedělo. Helen Mirren – zpočátku mi trochu vadila, ale ke konci jsem si jí už docela oblíbil. Stejně tak jako sympatický Luke Evans mě bavil a kupodivu i Cillian Murphy, který mi nikdy moc neseděl, tak zde mu ona role padla jako ulitá. Ostatní herci bez problému. Hudba od Errica Serry byla v rámci možnosti snesitelná, nic výrazného, ale zde to úplně stačilo. Úplné finále bylo hodně zajímavé. Pointa byla troufalá, ale slušná a to jak vše ANNA vyřešila, bylo na jednu stranu absurdní, ale alespoň jsem dostal něco jiného než běžné závěry obdobných filmů. Někomu tohle může připomínat byť jen vzdáleně Brutální Nikitu nebo snad nedávnou Rudou volavku, ale já bych toto k ničemu ani nepřirovnával. Tohle je typ filmu, který pokud člověku sedne, tak působí nejlépe po prvním shlédnutím. Já teda nebudu mít problém dát si to s radostí znova, jen se to musí vidět hezky celé od začátku do konce. Plný počet hvězd nedávám, přeci jen bych vylepšil akční scény a něco ve finále poupravil, chvílemi to přeci bylo jen trochu suveréní, ale víc si stěžovat nemůžu. Čekal jsem minimum, dostal jsem téměř opak. Skvělá práce od režiséra Luca Bessona, který poslední dobou netočil moc dobré filmy. () (méně) (více)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Scenáristicky prekvapivo pedantne pripravené, čo znie v spojitosti Luc Besson a scenár pre Europa.corp ako oxymorón, ale keď si dá záležať, tak vidno, že je stále macher. Dve časové línie a potom princíp, tak trochu, ako v Memente, to si nechám páčiť, hlavne ak to dokáže prekvapiť. A páčiť som si nechal aj všetko ostatné, okrem vhodne zvolenej hlavnej herečke si svoje úlohy dokonale užili aj Helen, Cillian a Luke. Na logiku ale zabudnite, kde sú a kde nie sú kamery, je vecou toho, ako sa to hodí Anne, a o guľkách vyhýbajúcim sa tomu, kto musí ostať nažive, už asi nikto pre vlastnú psychickú pohodu nerieši. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Tak nám vypelichaný viagrou napajcovaný úchylný Luk, aspirující na evropskou cenu #VykuřMiTu Hárvyho Vajnšvajna, zase přinutil k felaci nějakou rypákovitou, vychrtlou ruskou štětku, a aby předešel dalšímu úsměvnému „protisvévůlijsemmuvášnivěkouřilapéro“ žalování, radši jí hned, jako tenkrát Mile Obludovičové, uplácal filmík. Obskurně odporná (ať se zdejší zoufalí zoofilní panicové tahají za šulínky, jak chtějí) a ochrnutě toporná (dtto) Šáša Lues mu se svým zánětem trojklanného nervu zjevně žaluda příliš nepohryzala jako třeba Skarletka, tudíž si dal záležet a tentokrát si to po všech těch přiblblých kolovrátkových sračkách přiharašil se sice předvídatelným, avšak přeqapivě solidním a učesaným špionážním dramatem s dokonalou bábou Mirenovou v roli Baby Jagy. Ano, Luk sice kapku předběhl dobu a udělal z toho tak trochu „Brutální ruskou držku a město tisíce planet“, když nad Moskvu narouboval 4G sítě do časů, kdy vrcholila éra kouřových signálů, a USB disky měli kam zastrkovat jen ti s hranatým řitním otvorem, nicméně v kontextu jeho straight-to-WC patotvorby poslední dekády je to pořád těžký nadstandard a kulantní zábava. A kluci, nezoufejte, fuckt nejste hloupí!!! Ony „tak mocinky příšerně složité“ časové skoky by zmátly kde koho. Zejména ty, kdo mají problém najít si potmě vlastní prdel, protože v ní mají zaraženou svoji hlavu. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • V poslední úvodní scéně z ústředí CIA (1985) je vidět moderní počítač s AT klávesnicí, která vznikla nejméně 10 let poté (jelikož mezi Ctrl a Alt má tzv. Win klávesu). (Pavian)

Reklama

Reklama