Režie:
Marc ForsterKamera:
Matthias KoenigswieserHrají:
Ewan McGregor, Hayley Atwell, Bronte Carmichael, Mark Gatiss, Roger Ashton-Griffiths, Adrian Scarborough, Jim Cummings, Brad Garrett, Nick Mohammed (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Dospělý Kryštůfek Robin dře v zaměstnání, kde je přepracovaný, mizerně zaplacený a kde nemá jistou budoucnost. Má sice rodinu, ale práce ho vytěžuje natolik, že mu na ženu a dcerku zbývá jen málo času. Kryštůfek docela zapomněl na své idylické dětství strávené s prostomyslným a mlsným plyšovým medvídkem a jeho kamarády. Když se však s nyní potrhaným a ošuntělým Medvídkem Púem opět setká, jejich přátelství opět vzplane a připomene Kryštůfkovi nekonečné dny dětských radovánek a hrátek, které jako malý chlapec zažíval. Po nešťastné příhodě s Kryštůfkovým kufříkem se Pú se zbytkem party včetně Prasátka, Ijáčka a Tygra vydají ze Stokorcového lesa do Londýna, aby pomohli Kryštůfkovi jeho věci najít… protože nejlepší přátelé si vždycky pomáhají. (Falcon)
(více)Videa (8)
Recenze (188)
Povinnost pro každého, kdo v dětství miloval Medvídka Pů a kupodivu více film pro dospělé, než-li pohádka pro děti. Film je totiž na pohádku neobyčejně ponurý, v první polovině skoro až depresivní, ale svých jednoduchým a nepřeplácaným vizuálem paradoxně na oko moc pohledný. Navíc i vyřčená moudra, která často citují knižní předlohu, cílí spíše na dospělého diváka. To můžu vlastně i potvrdit. I já (ček) jsem je docenil až časem zpětně. Trochu škoda, že se tvůrci ve finále rozhodnou zkusit zavděčit všem, i těm dětem, takže je druhá část filmu již poněkud více klasická a nezapůsobila na mě ani zdaleka tolik, jako ta depresivní existenční krize v první půli. Dospělost sucks a suicidal Ijáček (plavící se v potoce) is my new spirit animal. ()
Vynikající film a od Disneyho rozhodně nečekané a překvapivé nejen co se týče zaměření (film hlavně pro dospělé), ale i co se týče atmosféry (která je velmi často neveselá). Celý film vypadá velmi televizně, ale je velmi dobře, že televizní není. Ewan McGregor je vynikající, plyšáci vypadají skvěle a scénář je jeden z nejpovedenějších posledních let. A navíc je Kryštůfek Robin tím dojemným kouskem, který pohladí po duši a zlepší náladu, i když se tak vůbec netváří, ale přitom mu vůbec neschází ani tolik potřebná hravost a radost. Jeden z nejlepších filmů roku 2018. ()
Obávám se, že pokud měl film skutečně jen těch 100 minut, tak pocitově vyzněl tak na trojnásobek. Ano, animace postaviček byla skvělá a sedla do toho všeho, ale... Jinak to nebylo nic objevného. Klasická premisa, že rodina je důležitější než práce, natahovaná prostředkem filmu okopírovaném z Where the Wild Things Are. Nějak netuším, co přesně mělo být cílem filmu, protože vás ujišťuji, že raději, než tenhle přespříliš natahovaný film, vážně vezměte své blízké a vyjeďte si s nimi na nějakou expudici - což je asi právě pointou filmu. A to je, vážení, co? Paradox. --- 2,5* ()
Jak se říká z hovna bič neupleteš a to je přesně problém tohoto filmu (ono co taky čekat od filmu založeném na animáku a knížce kde medvěd věčně žere med a malé děcko mluví s mluvícími zvířaty a představuje si imaginární tvory) . Nepatřím mezi lidi co vidí logo Disney nebo Marvel a automaticky se udělám tak, že dám 5 hvězd. Už, když jsem viděl trailer tak jsem si říkal, že je to příšerné a koho to může lákat realita je taková, že dívat se na to dá, ale nic nečekat radši. Pro děti je to chvílemi hodně temné a depresivní dospělé to zase neudrží v pozornosti celou dobu. Chybí zde absolutně vtipné scény a cokoliv vtipného (na obhajobu to aspoň není tak tupé a parodické jako oba Paddingtoni dohromady a nezpívá se tam). Ty 2 hvězdy jsou za tu holku a za film jako celek. Na závěr několik poznámek P.s. 1 Baví mě, kdy nezaměstnaná ženská ( v celém filmu nepadne ani slovo, že má práci a něco dělá) vyčítá zaměstnanému chlápkovi, že pracuje a má práci předpokládám totiž, že všechno platil on ze své práce pokud teda neměla milionovou sociálku P.s. 2 V celém Londýně je pouze jedna firma vyrábějící brašny a každý kdo půjde na dovolenou asi od ní musí povinně koupit brašnu navíc kdo ty brašny bude teda vyrábět, když všichni budou na dovolené P.s. 3 při sledování filmu můžou někteří jedinci dostat takovou depku, že se můžou zabít z toho, že dospěly a , že nemají tak jednoduchý život jako měly jako malí nebo při nejmenším můžou dát výpověď v pracích jelikož jim to žere volný čas. ()
Nikdy jsem nemiloval medvídka Pú, ale o to více jsem si tento film zamiloval. Výborný Ewan McGregor ve filmu, který je o navracení se k dětství. K radostnému období hraní, kdy hranice neexistovaly, pouze ty, které jsme si vymyslely. Film s tímto skutečně excelentně pracuje a tu vyvolává dojetí, melancholii, tu radost z dětinskosti, která najednou nepůsobí kýčovitě, ale naopak se stává pramenem znovuobjevené radosti, na kterou jsme již dávno skrze dospělé starosti zapomněli. A je moc fajn, že tento film nesklouzává jen k té dětské rovině, ale vrací se i zpět do dospělosti, kde reflektuje dětské poznání, díky kterému i v dospělosti můžeme najít řešení dříve neřešitelných problémů. 75% ()
Galerie (55)
Zajímavosti (6)
- Čínské filmové úřady nedovolily v zemi uvést film do kin. Čínské úřady blokují obrázky Medvídka Pú na sociálních sítích od doby, kdy se z pohádkového plyšového medvěda stal symbol politického disentu poté, co lidé začali čínského prezidenta Si Ťin-pchinga přirovnávat právě k Medvídkovi Pú. [Zdroj: Blesk.cz] (Kaufman)
- Celosvětová premiéra proběhla 30. července 2018 v Burbanku v Kalifornii. (Varan)
- Většina scén ze Stokorcového lesa se natáčela v Ashdownském lese a ve Windsorském parku. (BMW12)
Reklama