Reklama

Reklama

Trailer
Akční / Krimi / Thriller / Mysteriózní
Španělsko, 2020, 6 h 34 min (Minutáž: 42–61 min)

VOD (1)

Epizody(8)

Obsahy(1)

Jejich životy jsou v sázce. Profesorův plán vychází najevo a tým se musí zbavit nepřátel, jak uvnitř Španělské národní banky, tak za jejími zdmi. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (111)

Streeper 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Čtvrtá série je zatím nejslabší z celého seriálu. Pomalu a jistě se z toho začíná stávat telenovela, která mě neskutečně štve a leze na nervy. Kromě loupeže, která má být to hlavní gro se tam řeší miliarda dalších citových problémů, které mě jako diváka vůbec nezajímají. Jasný, chápu, že se musí trochu rozvíjet příběh postav, ale někdy je to až moc velké tlačení na pilu a city. ()

verbal 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Přesně tohle se stane, pokud se mermomocí snažíte vstoupit do téže řeky, ovšem řeka dávno v hajzlu, a místo ní vyschlým korytem protéká splaškový potok, po jehož hladině plavou použité šprcky. A pokus narvat se s dávno povislou invencí do jetého prezervativu přináší leda tak posmutněle visící, směšný zkrabatělý patvar, u kterého je jedinou šancí na udržení alespoň nějaké fazóny vycpat ho buničinou. Tudíž tu po prvních dvou dramaticky výborných a nápaditých sezónách se skvěle napsanými postavami máme sebemrzačící přiblblý italský buzikál plný vážně se tvářících trapných dementů a zvratů jak z šestákových mexických telenovel, režírovaných Strýčkem Jedličkou. Totální pičoid pro mongoloidy, za každou cenu vyvatěný do normované seriálové délky nekontextuálními, nezajímavými a patřičně nudnými zpětnězábleskovými trampotami „scénáristických“ downích malformací jednotlivých charakterů. Zjevně neumětelsky natahovaných tak na dalších pět otravných sezón. ()

Reklama

Vazbič 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Trochu mi to připomíná Prison Break v průběhu sérií. Začalo to skvělé, první vloupaní super a pak to mělo skončit. Dál už je to pak jen horší a horší až místy trapné a hlavně hrozně hloupé. A ty postavy jsou všechny na zabití. K čemu geniální plán, když si na jeho provedení vybere ty nejlabilnější mukly z celého světa? ()

patushik 

všechny recenze uživatele

Je třeba oddělit první dvě série od tohohle materiálu.. tady už totiž blbost postav nezná hranice, kdysi sympatická parta je teď spíš nesnesitelná a taková Tokyo nebo Palermo jsou zralý na to vzít lopatou po hlavě.. některé scény jsou vyloženě k smíchu, např. jedna z přestřelek je už teď legendární. A ten konec, to je kapitola sama pro sebe. Smutný příběh, kam to kdysi perfektní seriál až dopracoval. 5. sérii už beze mě. ()

Samuel7 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Facka, kterou jsem dostal za to, že jsem se přece jen rozhodl na tuhle slátaninu dokoukat. Tohle už je vážně absurdní. Únoscům zas samozřejmě vše vyjde bez sebemenšího zaváhání, protože náš úžasný Profesor, jehož "geniální" projev už mě vážně irituje, opět a znovu převezl policii - jaké to překvapení! A působí to už opravdu jak nějaké nerealistické fantasy, protože ani Harry Potter by nebyl schopen toho, co Profesor a jeho tým zedníků, horníků a hackerů... Ti se dostanou zkrátka všude, ať je to budova soudu, nebo obrazovky a vysílačky policie. Dokonce s unesenou dvojnicí Raquel udělají trik, který by ani Copperfield nedokázal (zde nikdo neřeší neetičnost únosu dalšího civilisty, ale chraň bůh, když policie nehraje podle pravidel, to je pak tematizováno pořád dokola - tento dvojí metr mi začal vážně vadit, třebaže autority v reálu vážně nemusím, ale v seriálu jsem jim naopak fandil, docela smutné...).Já vám nevím, ale ve fikci hlavním hrdinům nemá vycházet vše podle plánu, jaké je pak v tom napětí? Na to, že sledujeme únos a přestřelky jak z Terminátora, je to nuda k uzoufání, protože proč bych se měl o někoho bát? Tímto neduhem seriál trpěl už od začátku, ale já si naivně myslel, že ve čtvrté řadě třeba konečně půjde do tuhého? Ha-ha... Jo a ten cliffhanger na konci bych u jiného seriálu ocenil, ale zde? Je jasné, že i zahnaný do kouta se z toho náš úžasný, geniální profesor, nějak dostane. Možná, jaké to překvapení, i s touto eventualitou počítal! Pamatujete, jak schválně zavedl policii na konci první řady na ten jejich ranč? A taky se nejdříve tvářil, jak ho to zaskočilo, aby nám o díl později prozradil, že i to bylo součástí jeho mistrovského plánu... Každopádně už mě nezajímá, jak tohle dopadne, seriál jsem dokoukal jen proto, že nemám rád "rozdělané projekty", ale po roce čekání si vážně nemyslím, že bych měl zájem navazovat. Něco tak sebe-vykrádajícího, zdlouhavého a okatě propagandistického jsem snad ještě neviděl. Nejsem žádný příznivce nekontrolovaného kapitalismu, ale myslím, že na tohle by si měl udělat názor divák sám. Ne, že nám bude každý díl podsouváno, jak jsou únosci vlastně hrozně utlačování hrdinové, které masy milují, a jen zlá policie je chudáčky nenechá v klidu vykrást banku. Už nám ale neukážou rodiny unesených, nebo jak se rukojmí z prvních dvou řad vypořádávají s posttraumatickou stresovou poruchou a jinými závažnými duševními následky... Takoví lidé by naší bandě Robina Hooda jistě fandili... Nedivím se, že seriál ve Španělsku propadl. Asi by se mi nelíbilo, kdyby nějaká kravina, která se tváří, jak je hrozně sofistikovaná, před světem totálně hanobila pověst mé země. Když spousta lidí je schopna herce nenávidět na základě postavy, které hráli, nedivil bych se, kdyby věřili tomu, že Španělsko spolupracovalo s Bin Ládinem nebo že mučí vězně. Abych ale jen nekritizoval, herecké výkony byly hodně slušné (byť často už opravdu ohrané, aneb když si po sté Profesor otírá zpocené čelo a třese se mu brada...), nicméně tu scénáristickou katastrofu nezachrání... Kdyby seriál nekoupil Netflix, ani po něm pes neštěkne. Ale jestli je tohle veřejností považováno za vrchol současné seriálové tvorby a naopak třeba poslední řada Game of Thrones plná hlubokých myšlenek a komplexní psychologie postav je naopak hanobena (naštěstí kritici a odborníci jsou jiného názoru), asi bych měl už přestat brát hodnocení zde jako dobrý indikátor toho, jestli něco stojí za zhlédnutí. Už delší dobu pozoruji, že se spíš shoduji s výsledky Emmy, Golden Globes aj. než s procentuálním hodnocením na csfd/imdb, kde je jasně patrná stádovost a neochota vyjádřit jiný názor. Ostatně, jak čtu, Trevorovi za zdejší hodnocení i lidé posílají nenávistné zprávy. Jako vážně? Jestli nedokážete unést jiný názor, asi sem nechoďte? Já třeba byl nadšený z GoT, plný emocí a chtěl o tom diskutovat s lidmi, a taky jsem musel skousnout tu vlnu toxické kritiky, která vycházela jen z toho, že si lidé vysnili jiný konec. Ten ale dával smysl, spousta lidí ho jen nepochopila, respektive nikdy nepochopili ty postavy a o čem GoT hovoří. Jestli mě však někdo přesvědčí o tom, že Casa de Papel je brilantně a realisticky napsaný seriál, možná změním názor. Ale to, že to je pro někoho zábavná podívaná ještě neznamená, že tomu je tak i pro ty, co se nad uměním hlouběji zamýšlejí a čekají od něj nějakou údernou výpověď o našem světě. Ne jen pouhou exhibici názorů tvůrců a jejich bláhové fantasmagorie. Seriál se celou dobu tváří jako něco víc (tvůrci trpí zjevně podobnými bludy o své genialitě jako profesor), přitom však jde jen o další z řady bezduché akční tvorby. () (méně) (více)

Galerie (29)

Zajímavosti (5)

  • Ve 38. minutě epizody vidíme Gandíu (José Manuel Poga), jak se dostává z pout pomocí Palermovy rady, a to sice tak, že si vykloubí palec na své pravé ruce – logicky by pak měl mít volnou právě tuhle ruku. Hned v následujícím záběru mu ale pouta zůstávají viset na pravé ruce a volnou má levou ruku. (Baldfee)
  • V čase 14:40 mluví Tokio (Úrsula Corberó) do vysílačky Baofeng bez antény, což nemůže v žádném případě fungovat. (Pitlys1999)
  • Ve 35. minutě na Berlínově svatbě zpívá Berlín skladbu „Ti amo“ od italského zpěváka Umberta Tozziho  z alba „È nell'aria...ti amo“ z roku 1977. (Trajektt)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno